اخبار بازی

مشکلات فنی PUBG به خاطر به‌روزرسانی سیستم ضد تقلب

مشکلات فنی PUBG به خاطر به‌روزرسانی سیستم ضد تقلب

وی جی مگ: در حالی که با معرفی و اعلام خبر ساخت نقشه جدید PUBG و هم‌چنین اعلام این موضوع توسط Gabe Newell که این بازی به سومین عنوان سودده در تاریخ استیم تبدیل شده است اما خبرهایی دیگری نیز از بازی به گوش رسیده است. آن‌طور که پیداست مشکلات فنی PUBG به خاطر به‌روزرسانی سیستم ضد تقلب آن باعث شده است تا دسترسی تعدادی از پلیرهای بی‌گناه به بازی قطع شود. این در حالی است که آخرین به‌روزرسانی منتشر شده برای بازی مشکلاتی دیگر چون کرش کردن آن و وقوع نوساناتی در فریم ریت را نیز ایجاد کرده است.

به گزارش وی جی مگ، بسیاری از مشکلات مطرح شده به دلیل سیستم ضد تقلب و سایر برنامه‌هایی که در نسخه PC بازی در حال اجراست ایجاد شده است و تاکنون نیز راه حل مطمئنی برای برطرف شدن آن ارائه نشده است. استودیو سازنده بازی Bluehole در این خصوص توضیح داد «ما نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که مشکلات به وجود آمده را حل نماییم. ما در حال بررسی هر گونه نقصی بین سیستم ضد تقلب و سایر برنامه‌های بازی هستیم.»

این استودیو ضمن عذرخواهی بابت نقص فنی ایجاد شده در عملکرد بازی، دستورهای عمل‌هایی نیز برای کسانی که با مشکل کرش کردن یا عدم اجرا بازی مواجه شده بودند پیشنهاد کرد. البته ان‌طور که پیداست ایرادات موجود در بخش فریم ریت PUBG بسیاری جدی است به طوری که گزارشات منتشر شده توسط Reddit نشان می‌دهد این عنوان در مواردی غیرقابل بازی می‌شود. مدیر انجمن Bluehole هم در پاسخ عنوان کرده بود افرادی در داخل تیم ساخت بازی نیز با این مشکل مواجه شده‌اند. پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد بستن تعدادی از برنامه‌هایی که در پیش‌زمینه سیستم مشغول به کار بوده و با سیستم ضد تقلب بازی تناقض داشته‌اند به حل مشکل کمک کرده است.

منبع: Pcgamer.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × یک =