اخبار بازی

مشکلات مالی جدید Crytek

مشکلات مالی جدید Crytek 1

کارمندان استودیوی Crytek مدعی شده‌اند که حقوق آنها پرداخت نمی‌شود، در واقعا برخی از آنها گفته‌اند که بیش از 3 ماه از آخرین دریافتی آنها می‌گذرد.

گزارش اصلی در این مورد توسط وب‌سایت Let’s Play Video Games دیروز منتشر شد. منابع نزدیک به این وب‌سایت نیز تایید کردند که استودیوی بلغارستان Crytek با نام Crytek Black Sea بیش از سه ماه و نیم است که حقوق کارمندان خود را پرداخت نکرده است. Crytek قول داده است که این مشکل را توسط وامی که از یک بانک آلمانی خواهد گرفت، حل کند. این وعده ها نزدیک به یک ماه و نیم پیش به کارکنان این استودیو داده شدند اما هیچ کدام از قول‌ها عملی نشده و کارکنان آنها با مشکلات مالی روبرو شدند.

مشکلات مربوط به Crytek در توئیتر، Reddit و وب‌سایت شغل یابی انگلستان به نام Glassdoor نیز مطرح شده است. این متن نوشته یکی از کارمندان Crytek است:« من نمی‌دانم که برای حل مشکل به کجا پناه ببرم. این مشکل قبلا هم چندین بار به وقوع پیوسته بود اما هیچ وقت انقدر زمان برای حل مشکل سپری نشده است. مدیریت در مورد این مسائل هیچگاه اطلاع رسانی نمی‌کند و ما نمی‌دانیم که آیا اصلا آنها نیز حقوق می‌گیرند یا مدیران ارشد Crytek در مورد این مسئله با آنها صحبت می‌کنند یا خیر. بار آخر که این مسئله پیش آمد آنها به ما قول دادند که دیگر تاخیر در پرداخت حقوق اتفاق نمی‌افتد اما باز هم شاهد رخ دادن این چنین اتفاقاتی هستیم. بسیاری از همکاران من از کشور‌های دیگر به این اینجا مهاجرت کردند و در حال حاضر بازگشت به وطنشان برای آنها مقدور نیست. همکاران من به خاطر ترس از دست دادن کارشان در مورد این مشکل سخن نمی‌گویند و پاسخ مدیران به ما در مورد این مشکل “ممنون از این همه صبر و تحمل شما” و یا “شما همانند ما به مشکلات واقف نیستید” خواهد بود.»

Crytek در چند وقت اخیر نتوانسته است تا سودی خوب به دست آورد و آنها در سال 2014 با مشکل ورشکستگی روبرو شدند. آنها بعدا اعلام کردند که حق ساخت بازی Homefront را به Deep Silver فروختند و کارمندان آنها نیز می‌توانند به استودیو سازنده ادامه این بازی ملحق شوند.

منبع

برچسب‌هاCrysis crytek
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − هفده =