اخبار بازی

مشکلات PUBG روی Xbox One برطرف خواهد شد

مشکلات PUBG روی Xbox One برطرف خواهد شد

چند روز پیش شاهد عرضه رسمی PUBG برای Xbox One و Xbox One X بودیم، گرچه این نسخه به صورت دسترسی زودتر از موعد است و تا زمان عرضه نهایی مدت زمان زیادی باقی مانده است.

در حالی که این بازی با عرضه روی Xbox One نیز به رکورد فروش 1 میلیونی در 48 ساعت دست پیدا کرد، منتقدان نظر چندان خوبی نسبت به بازی ندارند و نمره‌های PUBG چندان قابل توجه نیست. منتقدان از ناقص بودن، وجود باگ‌ها و مشکلات زیاد راضی نیستند و حالا Brendan Greene خالق این بازی به انتقادات موجود پاسخ داده است. بعد از عرضه نسخه Xbox One بسیاری از منتقدان کیفیت پورت نسخه Xbox One را زیر سوال بردند، گرچه این ریز شدن روی اشکالات توجه خاصی به گیم‌پلی ندارد بلکه کلیت و استاندارد‌ها مورد انتقاد قرار گرفتند.

بیشتر انتقادات متوجه به تاخیر در دریافت دستورات از کنترلر، کنترل سخت نسبت به PC و البته وضوح بسیار پایین بافت‌ها بوده است. Greene در پاسخ به این انتقادات گفت:« عرضه این بازی تنها نقطه شروع کار برای ما خواهد بود. کیفیت حال حاضر این بازی با نسخه Pre-Alpha برابری می‌کند و در حال حاضر نسخه دسترسی زودتر از موعد منتشر شده است. اگر اوایل عرضه نسخه PC را نیز در نظر داشته باشید، آن موقع هم مشکلات زیادی وجود داشت. این مشکلات در حال حاضر وجود دارند اما در ادامه راه و در چند ماه آینده برای رفع آنها تلاش می‌کنیم تا تجربه آن روی همه کنسول‌ها لذت‌بخش باشد.»

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + پانزده =