اخبار بازی

مشکلات Star Wars Battlefront 2 استراتژی کلی EA را تغییر نمی‌دهد

مشکلات Star Wars Battlefront 2 استراتژی کلی EA را تغییر نمی‌دهد

به نظر صحبت‌های رئیس مالی شرکت EA یعنی Blake Jorgensen در مورد Star Wars Battlefront 2 تمامی ندارد و او دوست دارد به هر شکلی که شده تصمیم‌های EA را موجه نمایش دهد.

بر اساس صحبت‌های جدید Jorgensen شرکت EA برخی از مشکلات را در تست بتا مشاهده کرد اما سازندگان تمام تلاش خود را برای اتمام ساخت بازی به کار گرفته بودند و قرار بود ویژگی‌های زیادی مورد بررسی دوباره قرار بگیرند که از آنها می‌توان به تست سرور‌ها اشاره کرد. تست‌های مختلفی در مورد پرداخت درون برنامه‌ای انجام شد اما اطلاعات به دست آمده برای درک درست مسئله کافی نبود و در انتها منجر به مسائل پیش آمده شد.

او در ادامه اضافه کرد که این مسئله فرصت بسیار خوبی برای یادگیری بود و شرکت EA به انتقادات و پیشنهادات مشتریان خود گوش می‌دهد. او اشاره کرد زمانی که ما از اشتباهات خود درست نگیریم، آنجاست که باید نگران باشیم. EA مشکلات به وجود آمده را بهترین فرصت برای ایجاد تغییرات به خواسته گیمر‌ها می‌داند و تا به امروز نیز پرداخت درون برنامه‌ای از Star Wars Battlefront 2 حذف شده است چون گیمرها اعتقاد داشتند این ویژگی باعث شده بود تا Battlefront 2 به یک بازی Pay-2-Win تبدیل شود. حقیقت این است که گیمر‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند. برخی پول دارند اما زمان کافی ندارد و دیگران پول زیادی در اختیار ندارند اما زمان کافی در برنامه روزانه خود دارند. هدف EA این است که تعادلی بین این دو به وجود آورد. در حال حاضر EA مشغول به بررسی Battlefront 2 است تا بتواند این مشکل را به بهترین شکل حل کند.

همچنین Jorgensen اعتقاد دارد که گیمرها با پرداخت 60 دلار تفریحی به اندازه دو الی سه سال دریافت می‌کنند و از نظر او این معامله بسیار خوبی است و هیچ سرگرمی با این مقدار پول در این بازه زمانی قابل خرید نیست. در نهایت به نظر می‌رسد که EA نمی‌خواهد مدل پرداخت درون برنامه‌ای را کنار بگذارد و قصد دارد تا در زمان خوب با ایجاد برخی تغییرات این ویژگی را به Battlefront 2 بازگرداند. همچنین اعلام شد که درآمد به وجود آمده در برنامه درآمد سالانه شرکت لحاظ نشده است و دلیل آن این بود که EA نمی‌دانست واکنش گیمر‌ها به این سیستم چگونه است.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − 8 =