اخبار بازی

مشکلات Starbreeze همچنان ادامه دارد

مشکلات Starbreeze همچنان ادامه دارد

وی جی مگ: کمپانی Starbreeze حقوق نشر مربوط به بازی 10Crowns را به توسعه‌دهنده آن یعنی استودیو Mohawk Games فروخت. این کمپانی سوئدی در ماه فوریه سال گذشته با استودیو مذکور برای عرضه بازی استراتژی 10Crowns قرارداد امضا کرد تا بخشی از منابع مالی آن را هم تامین نماید. با این حال به نظر می‌‎رسد هم‌چنان مشکلات Starbreeze ادامه داشته که ننوانسته به پشتیبانی از این بازی ادامه دهد.

به گزارش وی جی مگ، طی یک توافقنامه مشترک امروز اعلام شد Mohawk Games به طور مجدد حق انتشار بازی را پس گرفته هزینه‌های تولید به Starbreeze بازگشت داده می‌شود. مدیر این کمپانی آقای Mikael Nermar توضیح داد «در جریان بازسازی و سازمان‌دهی مجدد امور شرکت، ما باید به تمامی فرصت‌های ارائه شده بنگریم و تصمیمات سختی را اتخاذ کنیم که برای شرایطی که ما در آن قرار داریم صحیح است. استودیو Mohawk پیشرفت خوب و قابل ملاحظه‌ای در جریان ساخت بازی تاکنون داشته و برای انتشار آن در زمان عرضه اشتیاق فراوانی داریم.»

در طول یک سال گذشته، این سومین بازی است که Starbreeze حقوق نشر آن را می‌فروشد. در مارچ 2018، این شرکت حق نشر بازی Dead By Deadlight را به Behaviour Interactive فروخت تا بتواند Overkill’s The Walking Dead را از نظر مالی تامین کند. با این حال عملکرد تجاری ضعیف بازی پس از عرضه سبب شد مشکلات Starbreeze دو چندان شود. لازم به یادآوری است این شرکت مدتی پیشدر ماه فوریه حق انتشار بازی System Shock 3 را هم به توسعه‌دهنده آن در استودیو OtherSide Entertainment بازگردانده بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 + 1 =