اخبار بازی

مشکل افت گرافیکی The Witcher 3 به زودی برطرف می‌شود

وی جی مگ: با ورود PS4 Pro و Xbox One X به بازار استودیو CD Projekt RED بالاخره شرایطی را پیدا کرد تا ساخته خود را از دید گرافیک ارتقا دهد اما این فرایند به خوبی انجام نشد و چند روز پیش خبر دادیم که شواهد نشان از افت گرافیکی The Witcher 3 روی PS4 Pro بعد از به‌روزرسانی HDR دارد.

به گزارش وی جی مگ، بعد از انتشار به‌روزرسانی 1.61 برای The Witcher 3 دیجیتال فاندری متوجه شد که هرچند از لحاظ گرافیکی The Witcher 3 حالا روی PS4 Pro و Xbox One X شباهت بسیاری به یکدیگر دارد که پلتفرم سونی مجبور شده برای دسترسی به تمامی امکانات در برخی زمینه‌ها از جمله وسعت دید با افت روبرو شود. کاربرها در همین راستا از رئیس انجمن‌های CD Projekt RED سوال کرده و مارسین موموت تایید کرده که آنها مشغول کار روی به‌روزرسانی دیگری هستند تا مشکل افت گرافیکی The Witcher 3 روی PS4 Pro را برطرف کنند.

باید نهایتا بالاخره تمامی قابلیت‌های گرافیکی The Witcher 3 از جمله وضوح تصویر 4K و HDR روی PS4 Pro بدون هیچ مشکلی امکان‌پذیر می‌شود یا باز هم باید منتظر مشکلی جدید بعد از انتشار به‌روزرسانی باشیم. مسئله‌ای که هرچند دیگر روی عملکرد این بازی تاثیر خاصی ندارد اما می‌تواند تضمین کننده وضعیت گرافیکی Cyberpunk 2077 در آینده باشد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × سه =