اخبار بازی

مشکل فنی Anthem به‌زودی برطرف می‌شود

مشکل فنی Anthem به‌زودی برطرف می‌شود

وی جی مگ: چندی پیش بود که گزارشات منتشر شده بیان می‌داشتند مشکل فنی Anthem باعث کرش کردن کنسول PS4 و در مواردی سبب بریک شدن دستگاه می‌گردد. به دنبال آن EA اعلام کرد که در حال بررسی مشکلات به وجود آمده بوده و اکنون نیز سازنده بازی یعنی استودیو Bioware از انتشار به‌روزرسانی برای برطرف کردن ایرادات طی آینده‌ای نزدیک خبر داده است.

به گزارش وی جی مگ، در جریان لایواستریمی که اخیرا برگزار شده تهیه‌کننده بازی آقای بن اروینگ توضیح داد به‌روزرسانی برای حل مشکل فنی Anthem به‌زودی و در تاریخ 12 مارچ عرضه می‌شود. مسئول بخش ارائه سرویس‌های آنلاین Bioware یعنی کریس رابرتسون نیز در توییتر با انتشار پستی اعلام کرد که تیم سازنده متوجه علتی که باعث می‌شد مشکلات اخیر برای نسخه PS4 به وجود بیاید شده است و اکنون به‌روزرسانی جدید آن‌ها را برطرف خواهد کرد.

تا زمان انتشار به‌روزرسانی در صورت بروز مشکل، گیمرها می‌توانند کنسول PS4 خود را به صورت دستی ریستارت کرده و به گفته رابرتسون این اقدام هیچ مشکلی برای کنسول آن‌ها به همراه نخواهد داشت. هم‌چنین در توییتی دیگر هم اظهار کرد اعضای تیم Bioware تاکنون با هیچ نمونه‌ای که طی آن Anthem موجب بریک شدن کنسول گردد مواجه نشده‌اند. این اثر هم‌اکنون برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC در دسترس قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + شانزده =