اخبار بازی E3 2018

معرفی استودیو‌های جدید Microsoft از Ninja Theory تا Playground Games

معرفی استودیو‌های جدید Microsoft از Ninja Theory تا Playground Games

وی جی مگ: مدت‌هاست که Microsoft در زمینه بازی‌های انحصاری ضعف جدی را احساس می‌کند و امروز در جریان کنفرانس Xbox در E3 2018 فیل اسپنسر مدیر بخش سرگرمی این شرکت از خریدو احداث پنج استودیو جدید توسط اهالی ردموند خبر داد.

به گزارش وی جی مگ، در ابتدا توضیح داده شد که مایکروسافت استودیو جدیدی را در سانتا مونیکا تحت عنوان The Initiative احداث کرده. در کنار این استودیو جدید آنها سازندگان Hellblade یعنی استودیو Ninja Theory را نیز خریداری کرده‌اند.

دیگر بازیسازی که از این پس به عنوان زیرمجموعه Microsoft شناخته می‌شود، استودیو Undead Labs است که ساخت مجموعه بازی State of Decay‌ را در کارنامه دارد. از سویی سازندگان Xbox مسئول اصلی تولید مجموعه Forza Horizon را نیز یعنی Playground Games خریداری کرده و به زیرمجموعه‌های خود اضافه کردند. اما آخرین استودیو خریداری شده توسط Microsoft، سازندگان بازی We Happy Few یعنی Compulsion Games است.

هنوز بازی جدیدی از سوی این استودیوها برای Xbox One معرفی نشده اما اسپنسر توضیح داد که Playground Games قصد دارد تجربه خود در توسعه بازی‌های Open World را به دیگر مجموعه‌های مایکروسافت وارد کند. نشانه‌ای دیگر برای این شایعه که قسمت جدید بازی Fable توسط سازندگان مجموعه Forza Horizon در حال ساخت است اما معرفی آن در نمایشگاه E3 2018‌ صورت نگرفت.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 3 =