اخبار بازی

معرفی اولیه Forza Horizon 4‌ پیش از E3 2018

وی جی مگ: ضعف قابل توجه مایکروسافت در ارائه بازی‌های انحصاری برای Xbox One‌ باعث شده که بسیاری انتظار یک E3 شلوغ را برای این کمپانی داشته باشند. مسئله‌ای که به نظر می‌رسد از همین حالا شروع شده و رئیس بخش اسپانیا و پرتغال Xbox تایید کرده که Forza Horizon 4 به صورت رسمی در E3 2018 رونمایی می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، البته این موضوع چندان هم غیرمنتظره نبود. در حال حاضر چند سالی است که مایکروسافت نسخه‌های مختلف سری Forza را به صورت چرخشی منتشر می‌کند و امسال بار دیگر نوبت به قسمت جدید Forza Horizon رسیده. با این حال صحبت‌های مطرح شده از سوی فرناندو دلگادو اولین توضیحاتی است که یکی از مسئولین مایکروسافت درباره ساخت Forza Horizon 4 مطرح کرده.

شاید تنها نکته‌ای که بتوان انتظارش را کشید، درباره تیم سازنده بازی باشد. سه قسمت ابتدایی مجموعه Forza Horizon توسط استودیو Playground Games توسعه پیدا کرد اما اکنون مدتی است که شایعاتی درباره کار این استودیو روی قسمت جدید Fable به گوش می‌رسد. باید تا زمان برگزاری کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 صبر کرد و دید که Forza Horizon 4 توسط چه تیمی تولید می‌شود. در مقابل می‌توان دید که آیا شایعات ساخت Fable جدید توسط Playground Games حقیقت دارد یا خیر.

منبع: مایکروسافت

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − 8 =