اخبار بازی

معرفی بازی‌های ماه جولای Xbox Game Pass

معرفی بازی‌های ماه جولای

وی جی مگ: بازی‌های ماه جولای Xbox Game Pass مشخص شدند که  برای کسانی که می‌خواهند چالش‌های بیشتر در بازی تجربه کنند هیجان انگیز است. با اینکه بازی Fallout 76 می‌توانست بهترین بازی برای Xbox Game Pass باشد، Bethesda دلایل خوبی برای اضافه کردن این بازی به Xbox Game Pass ندارد و در عوض بازی Fallout 3 به این لیست اضافه شد.

به گزارش وی جی مگ، Xbox Game Pass به کاربران این امکان را می‌دهد تا با پرداخت 9.99دلار در ماه به بیش از 100 بازی Xbox one و Xbox 360 دسترسی داشته باشند که شامل عنوان انحصاری محبوب مثل Halo، Gears of War و Fable می‌باشد. تجربه شما با این اشتراک  دیگر مثل قبل نخواهد بود.

بازی‌ها را از بین سبک‌های مختلف مانند اکشن، ماجراجویی و… انتخاب کنید و هر ماه بازی‌های جدیدی به Xbox Game Pass اضافه می‌شود که تنوع را بیشتر از قبل می‌کند.

بازی هار مستقیم برروی کنسول خود دانلود کنید و به صورت آنلاین یا آفلاین  بدون مشکلات استریم یا نیاز به اینترنت  بازی کنید.

از یک بازی Xbox one خوشتان می‌آید و می‌خواهید آن را داشته باشید؟ به Season Pass و محتوای‌های بازی علاقه‌مندید؟ با استفاده از Xbox Game Pass برای بازی 20% و 10% برای محتواهای بازی تخفیف بگیرید ولی تنها زمانی که بازی درلیست باشد. بازی‌های Xbox 360 شامل تخفیف نمی‌شوند.

خب، ببینیم چه بازی‌هایی اضافه شده‌اند.

1-بازی WARHAMMER VERMINTIDE 2 درتاریخ 11 جولای

بازی Warhammer Vermintide 2 که یک بازی اکشن اول شخص است در تاریخ 11 جولای منتشر می‌شود و کسانی که اشتراک Xbox Game Pass را دارند می‌توانند این بازی را دانلود کنند. این بازی محیطی آخرالزمانی دارد که صحنه‌های بسیار خشنی را به نمایش می‌گذارد. 5 قهرمان بازی برگشته‌اند تا با چالش‌هایی رو به رو شوند که قبلا مشاهده نشده. می‌توانید از بین 15 حرفه مختلف انتخاب کنید، درخت توانایی‌ها را ارتقاع دهید و انبار مهمات خود را با توجه به روش بازی خود شخصی‌سازی کنید. تنها چیزی که باعث باخت یا پیروزی شما می‌شود، شما و دوستانتان است اگر شما شکست بخورید، امپراتوری نیز شکست می‌خورد.

2-بازی DIRT 4 درتاریخ 1 جولای

بازی Dirt 4 یک بازی مسابقه‌ای زیبا است که شور و هیجان زیادی به پلیر می‌دهد که برای یک بازی ماسبقه‌ای off-road کاملا حیاتی است. پلیر در بازی با صحنه‌های هیجان انگیزی مانند مسابقه در جاده‌های تنگ مواجه می‌شود که باعث می‌شود پلیر هر چه بیشتر با دنیای بازی ارتباط برقرار کند. همچنین بازیDirt 4 از ویژگی جدیدی در بازی استفاده می‌کند که این ویژگی به پلیر اجازه می‌دهد تا صحنه‌های تقریبا نامحدودی ایجاد کنند. در این صحنه‌ها به پلیرها این امکان داده می‌شود تا مسیرهای طولانی ترو تکنیکی‌تری برای مسابقه داشته باشند.

3-بازی FALLOUT 3 در تاریخ 1 جولای

  • بازی Fallout 3 که شما را به سرزمین‌های غربی می‌برد تا ازدنیای بازی و مبارزه‌های منحصر به فرد و زیبایی‌های بصری لذت ببرید. یک بازی محبوب در سبک RPG که طرفداران این سبک را مشتاق می‌کند که سراغ این بازی خاص بروند. هر دقیقه در این بازی جنگی است برای زنده ماندن از دست دشمنان یا خطرات رادیواکتیوی.
  • آزادی بدون مرز: به پایتخت بزرگ سرزمین‌های غربی بروید و لحظه‌هایی از ایلات متحده را در آخرالزمان آن سپری کنید. شما انتخاب‌های می‌کنید که سرنوشت شما ودنیا را تعیین می‌کند.
  • S.P.E.C.I.A.L را تجربه کنید: کارکتر خود را شخصی‌سازی کنید و از آخرین ابزار موجود برای ارتقاع شخصیت خود استفاده کنید.
  • چشم اندازهای بسیار زیبا: در این بازی فقط محدود به یک نوع زاویه دید نیستید. می‌توانید دنیای بازی را با زاویه دید اول شخص و سوم شخص تجربه کنید و دنیای بازی را با چشم انداز‌های زیبا ببینید.
  • قدرت تصمیم گیری: هرموقعیتی می‌تواند با تصمیمات مختلفی تحت تاثیر قرار بگیرد. می‌توانید در مورد مشکلات خود با مردم صحبت کند یا از اسلحه پلاسمای خود استفاده کنید.
  • قدر خوب هوش مصنوعی: ما متوجه شدیم برای ساختن دوباره یک تمدن بعد از یک انفجار هسته‌ای به مردم نیاز داریم. تیم ساخت بازی تمام تلاش خود را برای ساخت هوش مصنوعی خوب کرد و در نتیجه ارتباط بیشتری با مردم می‌توانید داشته باشید.
  • زیبایی چشم نواز بازی: بازی به گونه‌ای ساخته شده که حتی ویرانه‌هایی که بر اثر انفجار به وجود آمده نیز زیبا است و همچنین شصخیت‌های بازی از گرافیک خوبی برخوردار هستند.

4-بازی THE ELDER SCROLLS IV:OBLIVION در تاریخ 1 جولای

این بازی یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در سبک RPG جهان باز است. دراین بازی تصمیم گیری‌های شما بسیار مهم است و روند داستان بازی تاثیرگذار است. نیازی به تعریف بیش از اندازه از این بازی نیست چون این سری به محبوبیت بسیار بالایی رسیده است.

بازی‌های دیگری به لیست اضافه شده‌اند که در زیر نام آن‌ها را مشاهده می‌کنید:

  • Zombie Army Trilogy
  • Bomber Crew
  • Abzu
  • Shadow Complex Remastered
  • Human Fall Flat

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 4 =