اخبار بازی

معرفی بازی Exodus توسط متیو مک‌کانهی در The Game Awards 2023

Exodus

Exodus در The Game Awards 2023 معرفی شد. این عنوان توسط Archetype Entertainment که یک استودیوی تشکیل شده از افراد سابق Bioware است ساخته خواهد شد! با ویجی‌مگ همراه باشید.

بازی تازه وارد Exodus در The Game Awards توسط بازیگر مشهور هالیوودی یعنی متیو مک‌کانهی برای نخستین بار به نمایش گذاشته شد. Exodus یک بازی شوتر سوم شخص در یک محیط علمی-تخیلی با قابلیت تغییر زمان است، که توسط یک گروه از توسعه‌دهندگان سابق Texan و Bioware که حالا با نام Archetype Entertainment شناخته خواهند شد، ساخته می‌شود.

Exodus هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد، اما قرار است برای Xbox Series X/S, PS5 و PC عرضه شود. همچنین بنظر می‌رسد که پابلیشر اصلی و حامی این عنوان Wizards of the Coast است و این شرکت به نوعی پایه گذار استدیوی Archetype Entertainment بوده. همین جریان تا حدی مشخص می‌کند که چگونه بودجه استخدام متیو مک‌کانهی را به دست آوردند!

از تریلر کوتاه بازی می‌توانیم گیم پلی شوتر این عنوان و سیستم کاور گیری بازی را ببینیم، همچنین برخی از قدرت‌های فراطبیعی که بازیکن می‌تواند در نبرد استفاده کند نیز در این تریلر قابل مشاهده بودند. دشمنان اصلی بازی نیز موجودات فضایی هستند، که به نظر می‌رسد از نیرویی خطرناک استفاده می‌کنند و بصورت اتفاقی توسط یکی از شخصیت‌های اصلی بازی در یک غار کشف شده‌اند. مک‌کانهی به نظر می‌رسد یکی از سربازانی است که ما در تریلر مشاهده می‌کنیم، پس شاید او یک NPC مهم و اصلی در Exodus باشد. گرچه که هنوز دقیقا مشخص نیست!

نظر شما درباره Exodus چیست؟ همچنین، می‌توانید فیلم مورد علاقه‌تان از متیو مک‌کانهی را نیز با ما به اشتراک بگذارید!
تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − 12 =