اخبار بازی

معرفی بازی Nickelodeon Kart Racers با حضور باب اسفنجی

بازی Nickelodeon Kart Racers

وی جی مگ: اگر می‌خواهید باب اسنفجی و لاک‌پشت‌های نینجا را در یک بازی ببنید باید منتظر بازی مسابقه‌ای شرکت Gamemill باشید. ناشر این بازی اعلام کرد که Nickelodeon Kart Racers در تاریخ 23 اکتبر منتشر خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، این بازی کارکترهای معروف زیادی از جمله لاک‌پشت‌های نینجا و باب اسنفجی دارد. در زیر می توانید تصویر منتشر شده از باب اسنفجی و یکی از لاک‌پشت‌های نینجا را مشاهده کنید:

 بازی Nickelodeon Kart Racers

پیست‌های این بازی مسابقه‌ای بر اساس دنیای این شخصیت‌ها است. مثلا یکی از این مسابقه در شهر نیویورک است. پیست‌های بیشتر به زودی معرفی خواهد شد. می‌توان این بازی را به صورت تک‌نفره در برابر همه رقبا و یا به صورت چهار نفره بازی کرد. هنوز هیچ صحبتی در مورد بخش آنلاین بازی نشده است. تصویری از مسابقه‌ بازی منتشر شده که در زیر مشاهده می‌کنید.

 بازی Nickelodeon Kart Racers

Gamemill گفت که ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که با Nickelodeon همکاری می‌کنیم تا تمام این شخصیت‌های شگفت‌انگیز را در قالب یک بازی سرگرم‌کننده و رقابتی دورهم جمع کنیم. Nickelodeon کارکتر‌ها و داستان‌هایی ساخته که در تمام دنیا مورد استقبال قرار گرفته‌اند و همه آن‌ها را دوست دارند. حال ما از این کارکتر‌ها استفاده می‌کنیم تا یک سرگرمی قابل بازی را برای طرفداران ارائه دهیم.

Nickelodeon Kart Raceres می‌تواند طرفداران را جذب خود کند و یا امکان دارد که سازندگان آن، از این شخصیت‌ها برای جذب مخاطب‌ها استفاده کرده‌ باشند. در هر صورت باید تا ماه اکتبر صبر کنیم تا ببینیم محصول نهایی چه عملکردی خواهد داشت. قیمت این بازی 39.99 دلار است پس نیازی نیست تا پول زیادی برای این بازی خرج کنید. بازی Nickelodeon Kart Racers در تاریخ 23 اکتبر برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one عرضه خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 5 =