اخبار بازی

معرفی بازی STALKER 2 با هدف جذب ناشر انجام شد

معرفی بازی STALKER 2 با هدف جذب ناشر انجام شد

وی جی مگ: یکی از غیرمنتظره‌ترین آثاری که طی هفته‌های گذشته معرفی شد، بازی STALKER 2 بود. اثری که قسمت اول آن طرفداران بسیاری داشت اما نهایتا مشکلات متعدد باعث شد که پروژه ساخت قسمت دوم آن برای سال‌ها از برنامه خارج شود. در نهایت اما به نظر می‌رسد که معرفی بازی STALKER 2 با هدف جذب ناشر در جریان E3 2018‌ انجام شده.

به گزارش وی جی مگ، سرگی گالیونکن مدیر بخش نشر Epic Games به تازگی توضیح داده که تنها دلیل معرفی زودهنگام بازی STALKER 2 جذب سرمایه‌گذار و ناشر برای آن در جریان E3 2018‌ بوده. از دید این مدیر Epic Games بازی در حال حاضر تنها به صورت یک سند طراحی است و هیچ‌چیز آن وارد فاز عملیاتی نشده. هرچند سازندگان بازی STALKER 2 از سال 2021 برای زمان عرضه بازی یاد کرده‌اند اما با توجه به وضعیت فعلی انتظار می‌رود که باز هم مانند گذشته شاهد تاخیر در انتشار یک قسمت دیگر از این مجموعه بازی باشیم.

در نهایت گالیونکن توضیح داده که در ساخت STALKER 2 به احتمال فراوان از موتور گرافیکی Unreal Engine استفاده می‌شود. موتوری که می‌تواند کمک خوبی به وضعیت فنی این اثر کرده و نهایتا محصولی را پیش روی مخاطب قرار دهد که به نسبت نسخه اصلی مجموعه STALKER مشکلات فنی و باگ‌های کمتری را همراه خود داشته باشد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 − یک =