اخبار بازی

معرفی بسته قابل دانلود رایگان برای Days Gone

معرفی بسته قابل دانلود رایگان برای Days Gone

وی جی مگ: در فاصله یک روز مانده به انتشار، کمپانی سونی از برنامه خود برای عرضه بسته قابل دانلود رایگان برای Days Gone در ماه ژوئن خبر داد.

به گزارش وی جی مگ، این به‌روزرسانی رایگان برای افرادی که به دنبال انتشار محتویات بیشتر برای Days Gone بودند در دسترس قرار گرفته است. بزرگ‌ترین و مهم‌ترین محتوا در این بسته، حالت درجه سختی جدید گیم‌پلی آت تحت عنوان Survival می‌شود. این درجه سختی نه تنها بازی را دشوارتر می‌کند بلکه شامل حذف قابلیت Fast Travel، استفاده از Survival و هم‌چنین حذف شدن نقشه و علامت‌ها از HUD بازی می‌شود. به‌علاوه تروفی‌های جدیدی هم در بسته قابل دانلود رایگان برای Days Gone گنجانده شده است.

در کنار حالت گیم‌پلی Survival، در ماه ژوئن چالش‌های جدید دیگری نیز به صورت هفتگی به Days Gone اضافه می‌شود. بخش‌های مربوط به موتورسواری، مبارزات و زامبی‌کشی از جمله این چالش‌ها است. چالش‌ها و محتوای بیشتری هم برای بازی در راه خواهند بود که در هفته‌های آینده، سونی اطلاعات بیشتری از آن‌ها در میان خواهد گذاشت. این محتویات اضافه تماما به صورت رایگان عرضه می‌شوتد تا پلیرها دائما در بازی کاری برای انجام دادن داشته باشند. عنوان Days Gone از روز آینده به صورت انحصاری در اختیار دارندگان PS4 قرار می‌گیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 − 5 =

  • هه
    یونی چقدر به خودش می بالید ولسه این بازی آقا گیم پلی فلان و بهمان دد بو بام بیم بیم بولوم….

    متای 72 برای یک بازی انحصاری یعنی فاجعه
    شاید فروشش بره بالا
    ولی توی ایران ب دلیل گرونی وقتی متای یه بازی انقدر پایین میاد دیگ خریدش میشه ریسک
    فکر نمیکردم اینطوری گند بزنه

    میترسم چند ماه دیگ شاهد متای 60 70 لست آو آس 2 و دث استرندینگ باشیم?

    بد ضایع شدمااااااا
    یعنی انقدر انتظار بکشی اخرش گیم اسپات بهش بده 5 ?

    یه سوال
    الان چی بازی کنیم?