اخبار بازی

معرفی حالت‌های جدید گیم‌‌پلی بازی FIFA 19

معرفی حالت‌های جدید گیم‌‌پلی بازی FIFA 19

وی جی مگ: حالت‌های جدید گیم‌‌پلی بازی FIFA 19 معرفی شد. حالت آفلاین عنوان FIFA 19 در قسمت بازی‌های دوستانه گزینه House Rules را به موارد خود اضافه کرده که شامل حالت Survival می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، بخشی از موارد گسترده‌ای که به گزینه‌های حالت آفلاین بازی اضافه شده به House Rules اختصاص پیدا می‌کند که البته با مواردی که تاکنون از این شبیه‌سازی فوتبال مشاهده کردیم متفاوت بوده و حالت Survival نیز بدون شک قابل توجه‌ترین و در عین حال احمقانه‌ترین حالت آن است. این حالت بدین شرح بوده که هنگامی که یک بازیکنی گلی را به ثمر می‌رساند یکی از بازیکنان که حتی شامل دروازه‌بان نیز می‌شود به صورت تصادفی از زمین بازی خارج می‌شود. حتی در این خصوص مواردی به نکات گزارشگری هم اضافه شده تا این حالت، طنر جالبی داشته باشد.

از دیگر حالت‌های جدید گیم‌‌پلی بازی FIFA 19 در بخش House Rules می‌توان به حالت Long Range اشاره می‌کند. طی این حالت اگر گلی از خارج از محوطه جریمه به ثمر برسد دو امتیاز به آن تیم تعلق می‌گیرد. سایر House Rules ها از جمله: Headers and Volleys که طی آن تمامی گل‌ها به جز آن‌هایی که با سر یا به صورت والی به ثمر می‌رسند پذیرفته نخواهد شد، حالت First To که در آن هر تیمی که اولین گل را بزند برنده شناخته می‌شود، No Rules که در آن هیچ خطا و آفسایدی اعلام نمی‌شود. همان‌طور که اعلام شد تمامی این موارد تنها در حالت آفلاین در دسترس خواهند بود. عنوان FIFA 19 در تاریخ 28 سپتامبر 2018 (6 مهر 97) برای پلتفرم‌های XBOX ONE، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + 13 =