اخبار بازی

معرفی دشمن جدید بازی Spider-Man

معرفی دشمن جدید بازی Spider-Man

وی جی مگ: به نظر می‌رسد که امروز دشمن جدید بازی Spider-Man معرفی شده باشد. یکی بازیگران موشن کپچر این بازی که با Insomniac Games همکاری می‌کند به نظر به صورت اتفاقی اطلاعاتی را در مورد یک دشمن جدید فاش کرده است.

به گزارش وی جی مگ، در مصاحبه مربوط به بازی Black Ops 4 یک فرد ناشناس که به نظر انجام موشن کپچر Rhino را بر عهده دارد از سختی کار خود در برخی از صحنه‌ها خبر داد. او در این مورد گفت:« صحنه‌های مبارزه در برخی از موارد واقعا سخت می‌شدند. به این خاطر که هر شخصیت اندازه متفاوتی داشت. می‌دانید دکتر اختاپوس (Doctor Octopus) بسیار بلند است…» صبر کنید، دکتر اختاپوس؟

در حالی که به نظر بازیگر مورد نظر از اینکه اطلاعات مهمی را فاش کرده بی خبر است، این اولین بار است که ما در مورد حضور دکتر اختاپوس در Spider-Man اطلاعاتی را شنیده‌ایم. بسیاری اعتقاد داشتند فرد درون سایه که در تریلر E3 2018 مشاهده کردیم در واقع دشمن جدید بازی Spider-Man یا همان دکتر اختاپوس بود که Insomniac Games در حال آماده‌سازی برای معرفی احتمالی آن بود. حالا به نظر می‌رسد که نام این شخصیت منفی به صورت اتفاقی فاش شده باشد. باید ببینیم که اطلاعات منتشر شده بالاخره توسط Insomniac Games تایید خواهد شد یا خیر؟

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار + هفت =