اخبار بازی

معرفی رسمی اشتراک Xbox Game Pass Ultimate

معرفی رسمی اشتراک Xbox Game Pass Ultimate

وی جی مگ: بالاخره بعد از هفته‌ها انتظار امروز مایکروسافت اشتراک Xbox Game Pass Ultimate را رسما معرفی کرد. اشتراکی که به کاربرها اجازه می‌دهد به صورت همزمان از سرویس Xbox Game Pass و قابلیت‌های Xbox Live Gold استفاده کنند.

به گزارش وی جی مگ، ماه‌ها پیش اولین شایعات پیرامون اشتراک Xbox Game Pass Ultimate مطرح شد و امروز در جریان قسمت جدید Inside Xbox این موضوع به شکل رسمی تایید و معرفی شد. با در نظر گرفتن هزینه‌های اعلام شده، کاربرهایی که از این اشتراک جدید استفاده کنند مجموعا به نسبت خرید جداگانه هر کدام از دو مورد اشاره شده پنج دلار کمتر هزینه می‌کنند.

در حال حاضر تمامی بازی‌های انحصاری مایکروسافت در اختیار سرویس Xbox Game Pass‌ قرار می‌گیرد و معمولا بازی‌های دیگر نیز برای مدتی به صورت رایگان در اختیار دارندگان این اشتراک قرار می‌گیرد. سرویسی که مایکروسافت امیدهای بسیاری به آن داشته و قصد دارد در ادامه سرمایه‌گذاری بیشتری برای موفقیتش انجام دهد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × دو =

  • کامنتی تا حدودی اسپم!: 😀
    برادر طالبیان سلام،
    میخواستم اگر ممکنه تو پادکست یه توضیحی برای برنامه هایی که برای نسل بعد دارید بدید!یعنی با توجه به تایید بک وارد،کنسول الانتون رو میفروشید؟!؟خلاصه به نظرم میتونه یه بحث به شدت جذاب باشه.
    ممنون.