اخبار بازی

معرفی رسمی Hitman: Definitive Edition

وی جی مگ: جدیدترین قسمت از مجموعه Hitman که اولین‌بار در سال 2016 عرضه شده بود حالا در بسته‌بندی متفاوت و با امکانات بیشتر تحت عنوان Hitman: Definitive Edition برای پلتفرم‌های PC، Xbox One و PS4 امسال منتشر می‌شود. این پکیج شامل تمامی بسته‌های قابل دانلود بوده و در تاریخ 15 ماه می (25 اردیبهشت) در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به توضیحات ارائه شده، شما با خرید این بسته جدید در کنار تمامی محتوای فصل اول Hitman، محتوای بسته Game of the Year Edition، قسمت اضافه تابستان و البته بسته Blood Money Requiem را نیز به دست می‌آورید. جدای از این نکات بسته Hitman: Definitive Edition شامل لباس‌های جدیدی نیز برای شخصیت اصلی می‌شود که از دیگر ساخته‌های استودیو IO Interactive تاثیر گرفته‌اند. از جمله این موارد می‌توان به لباس‌های طراحی شده براساس Freedom Fighters، Mini Ninjas و Kane & Lynch اشاره کرد.

هرچند به‌روزرسانی مرتبط به پشتیبانی از Xbox One X و PS4 Pro همراه این بسته وجود دارد اما تمامی محتواهای اشاره شده در دیسک وجود ندارند و چیزی در حدود 12 تا 24 گیگابایت باید دانلود کنید. در نهایت باید به این مسئله اشاره کرد که بسته Hitman: Definitive Edition توسط بخش نشر برادران وارنر وارد بازار می‌شود. چندی پیش Square Enix استودیو IO Interactive و امتیاز Hitman را از زیر مجموعه خود خارج کرد.

منبع: Gamespot

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − 11 =

  • بابا گندشو دراوردید. بذارید بازی یه 4 سال از زمان عرضه‌ش بگذره بعد Definitive Edition بدین :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: