اخبار بازی

معرفی رسمی Persona 5 The Royal

معرفی رسمی Persona 5 The Royal

وی جی مگ: بازی Persona 5 The Royal که ظاهرا نوعی نسخه ارتقا یافته Persona 5 به شمار می‌آید به دنبال پخش قسمت ویژه انیمیشن همین بازی تحت عنوان Stars and Ours رونمایی شد. معرفی اولیه این بازی با نام Persona 5 R صورت گرفته بود.

به گزارش وی جی مگ، علاوه‌بر عنوان مشخص شد این بازی نقش‌آفرینی به صورت انحصاری برای PS4 عرضه می‌شود. در حالی که Persona 5 The Royal به صورت رسمی به عنوان نسخه ارتقا یافته Persona 5 معرفی نشده، نسخه‌های قبلی یعنی Persona 3 Portable و Persona 4 Golden تجربه گسترش یافته‌های بازی‌های اصلی محسوب می‌شدند. همین موضوع سبب شد تا تصورات این طور باشد که The Royal نیز تجربه‌ای مشابه را ارائه خواهد کرد.

با این حال در هنگام معرفی بازی، شخصیت مونث کاملا جدیدی به تصویر کشیده می‌شود و بدین ترتیب موجب گمانه‌زنی‌هایی شده که این نسخه شامل یک شخصیت اصلی مونث می‌شود. قرار است اطلاعات بیشتر از این نسخه در کنسرت مخصوص Persona در تاریخ 24 آپریل به اشتراک گذاشته شود.

عنوان Persona 5 برای دو کنسول PS3 و PS4 در دسترس قرار دارد. با این حال در چند وقت گذشته شایعات فراوانی پیرامون عرضه این بازی روی کنسول Nintendo Switch به گوش رسیده که البته تاکنون شاهد تایید رسمی آن‌ها نبودیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × چهار =