اخبار بازی

معرفی زودتر از موعد Forza Motorsport 7

معرفی زودتر از موعد Forza Motorsport 7 1

شاید ساخته شدن نسخه جدیدی از سری Forza Motorsport چندان نکته عجیبی به نظر نرسد اما شاید معرفی زودتر از موعد آن اعضای استودیوی Turn 10 را شگفت زده کرده باشد.

طی پستی درفروم شرکت Fanatic که فرمان‌ و پدال برای بازی‌های کامپیوتری تولید می‌کند، مدیر عامل این شرکت Thomas Jackermeier سوال جالبی را مطرح کرد. او در پست خود پرسید:« دوست دارید که چه ویژگی جدیدی به فرمان‌های مخصوص Forza Motorsport 7 اضافه شود؟» این پست اشاره مستقیمی به پروژه معرفی نشده استودیوی Turn 10 دارد.

طی گزارش وب‌سایت GTPlanet این پست بعدا توسط Jackermeier بروزرسانی شده است و محتوی آن تغییر کرده است. Jackermeier در پست جدید اعلام کرده که او به با سران استودیوی Turn 10 در مورد فرمان‌های جدید صحبت کرده است و ویژگی‌های پیشنهاد شده معرفی شده و بازخورد‌ها بسیار مناسب بوده است. او در پست جدیدی اضافه کرد که فرد جدیدی با سابقه رانندگی در مسابقات به تیم فیزیک و Handling بازی اضافه شده است. او سابقه بازی‌های شبیه‌سازی Racing را دارد. لازم به ذکر است که این شرکت فرمان‌ها را فقط برای پلتفرم PC تولید می‌کند. در هر صورت به نظر می‌رسد که Forza Motorsport 7 خیلی زودتر از آنچه که انتظار می‌رفت معرفی شد. گرچه این معرفی چندان رسمی نیست اما حالا ما دیگر مطمئن هستیم که این بازی در حال ساخت است.

منبع

 

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − چهار =