اخبار بازی

معرفی هدست واقعیت مجازی Valve با نام Index

معرفی هدست واقعیت مجازی Valve با نام Index

وی جی مگ: طی یک اقدام غافل‌گیر کننده کمپانی Valve در بخش جدید استور Steam با به اشتراک گذاشتن عکسی از هدست واقعیت مجاری جدید خود با نام Index رونمایی کرد. در پایین این تصویر به تاریخ می 2019 اشاره شده است با این حال مشخص نیست در این تاریخ شاهد وقوع چه اتفاقی خواهیم بود.

به گزارش وی جی مگ، در این تصویر شخصی مشاهده می‌شود که این هدست واقعیت مجازی با نام Index را در دست گرفته است. نام این هدست در قسمت بالای آن مشاهده می‌شود و در پایین تصویر نیز عبارت “تجربه خود را ارتقا دهید” دیده می‌شود. سایتی که برای این هدست ایجاد شده نیز اطلاعات اندکی را به اشتراک می‌گذارد. به نظر می‌رسد این هدست قسمتی برای تنظیم فاصله میان بین مردمک دو چشم داشته که البته این قابلیت در سایر هدست‌های واقعیت مجازی نیز حضور دارد. در حال حاضر مشخص نیست در می 2019 فروش این کنسول آغاز می‌شود، عرضه می‌شود و یا شاهد معرفی کامل آن خواهیم بود.

با این حال مطمئنا در ماه می جزئیات بیشتری توسط Valve ارائه می‌شود. لینک اشاره شده برای این هدست از هم‌اکنون بخش فروش را داشته بنابراین پیش‌بینی می‌شود پیش‌خرید این هدست به‌زودی طی آینده‌ای نزدیک در دسترس قرار بگیرد. پیش از این در ماه‌ نوامبر زمزمه‌های مبنی بر در دست ساخت بودن هدست واقعیت مجازی جدیدی از سوی Valve شنیده می‌شد. در همین گزارشات نیز به کنترلر دستی به نام Knuckles اشاره شد که به منظور استفاده به همراه هدست جدید تولید می‌شد.

برچسب‌هاIndex steam Valve Virtual Reality vr
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + 16 =