اخبار بازی

معرفی و اعلام تاریخ عرضه بازی F1 2018

معرفی و اعلام تاریخ عرضه بازی F1 2018

وی جی مگ: بعد از خریداری شدن امتیاز مجموعه مسابقات F1 یا همان فرمول وان توسط Codemasters چند سالی است که طرفداران این رقابت‌ها در زمینه بازی‌های ویدئویی دوران خوبی را پشت سر گذاشته و هر سال عنوانی جدید از این مجموعه را تجربه می‌کنند. در همین راستا کمپانی Codemasters معرفی و اعلام تاریخ عرضه بازی F1 2018 را به صورت یک‌جا انجام داده.

به گزارش وی جی مگ، انتشار بازی F1 2018 را Koch Media برعهده دارد و قرار است عرضه آن در تاریخ 24 آگوست (2 شهریور) انجام شود. در حال حاضر اطلاعات چندانی از F1 2018 در دسترس نیست اما از همین حالا می‌دانیم که برخی اتومبیل‌های کلاسیک به مسابقات بازی اضافه می‌شوند. همچنین اعلام شده که مانند نسخه‌های پیشین در F1 2018 نیز شاهد حضور تمامی تیم‌ها راننده‌ها و مسیرهایی هستیم که در مسابقات رسمی فرمول وان حاضر هستند.

پال جیل کارگردان این مجموعه در همین راستا توضیح داده که تیم سازنده قصد دارد با باقی نگه داشتن تمامی نقاط قوت F1 2017 تمرکز اصلی خود را روی پیشرفت آنها و البته برطرف کردن نکات منفی قرار دهد. در نهایت باید به این مسئله اشاره کرد که بازی F1 2018 برای PS4، PC و Xbox One مراحل توسعه خود را پشت سر می‌گذارد و قرار است که از سخت‌افزار Xbox One X نیز پشتیبانی کند اما هنوز جزئیات دقیق این موضوع اعلام نشده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 + هفده =