اخبار بازی

معرفی پنج بازی اول SEGA Ages برای عرضه روی Nintendo Switch

وی جی مگ: هفته گذشته سگا در جریان رویداد SEGA Fes اعلام کرد که از این پس قصد دارد در جریان طرح SEGA Ages بازی‌های کلاسیک خود را روی Nintendo Switch دوباره عرضه کند. حالا با گذشت چند روز این رویداد پنج بازی اول SEGA Ages برای عرضه روی Nintendo Switch معرفی شده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، این پنج بازی Sonic the Hedgehog، Gain Ground، Thunder Force IV، Alex Kidd in Miracle World و Phantasy Star هستند. Alex Kidd in Miracle World و Phantasy Star اولین‌بار در سال 1986 و 1987 برای SEGA Master System منتشر شده بودند و دیگر بازی‌ها به کنسول SEGA Genesis اختصاص دارند که در سال‌های 1991 و 1992 عرضه شدند.

هرچند Sonic the Hedgehog مطمئنا اصلی‌ترین بازی سگا برای این طرح است اما توجه به پلتفرم‌های مختلف همچون SEGA Master System مسئله‌ای است که در گذشته کمتر مورد توجه سگا قرار داشت. سگا همچنین وعده داده که برخی بازی‌های آنها که تنها در ژاپن عرضه شده بودند نیز در طرح SEGA Ages برای کشورهای غربی در دسترس قرار گیرند. در ادامه می‌توانید سه تصویر از بازی‌های Thunder Force IV، Alex Kidd in Miracle World و Gain Ground را مشاهده کنید که قرار است در طرح SEGA Ages برای عرضه روی Nintendo Switch آماده شوند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + سه =