اخبار بازی

معرفی یک بازی JRPG در کنفرانس E3 2018 مایکروسافت

وی جی مگ: فیل اسپنسر در توئیتر خود اطلاعاتی از کنفرانس E3 2018 مایکروسافت منتشر شده که شاید بیش از همه مورد توجه علاقه‌مندان به آثار ژاپنی و به خصوص JRPG قرار گیرد.

به گزارش وی جی مگ، مدیر بخش Xbox مایکروسافت به این نکته اشاره داشته که در جریان E3 2018 یک بازی JRPG یا نقش آفرینی ژاپنی روی استیج مایکروسافت حضور پیدا می‌کند. کاربرها در همین راستا از فیل اسپنسر درباره وضعیت بازی‌های SEGA و به خصوص مجموعه Yakuza روی Xbox One سوال کرده و او نیز جواب داده که مطمئنا SEGA مجموعه‌های خوبی را در اختیار دارد که بیشتر از آنها در آینده می‌شنویم. احتمالا منظور اسپنسر از این صحبت‌ها عرضه یکی از نسخه‌های Yakuza روی Xbox One است که فعلا خبری رسمی درباره آن در دسترس نیست.

کاربر دیگری درباره همکاری مایکروسافت و تولیدکننده‌های ژاپنی برای ساخت آثار انحصاری سوال کرده و اسپنسر با گفتن کلمه بله به نوعی این موضوع را تایید کرده. در نهایت مدیر بخش Xbox مایکروسافت به این نکته اشاره داشته که امسال آنها برای E3 برنامه‌ای متفاوت را نسبت به سال‌های گذشته آماده کرده‌اند و امیدوارند که مورد توجه گیمرها قرار گیرد. باید دید در نهایت مایکروسافت چه بازی‌های جدیدی را به عنوان محصولات انحصاری برای Xbox One در جریان E3 2018 معرفی می‌کند.

برچسب‌هاe3 2018 microsoft Sega xbox one Yakuza
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − یازده =