اخبار بازی

معرفی 11-11: Memories Retold توسط Bandai Namco

معرفی 11-11: Memories Retold توسط Bandai Namco

وی جی مگ: جنگ چهانی اول یکی از جالب‌ترین موارد قابل جستجو برای مدیوم‌های خلاقانه است. متاسفانه تاکنون تنها عناوین محدودی چون Valiant Hearts: The Great War و Battlefield 1 در این بازه زمانی کار شده‌اند که با نتایج متفاوتی رو به رو شده‌اند. اکنون امروز عنوان 11-11: Memories Retold توسط Bandai Namco معرفی شد. بازی داستان‌محور که در جنگ جهانی اول جریان دارد و با اعلام شرکت ناشر، ساخت بازی توسط DigixArt و استودیو انیمیشن‌سازی Aardman دنبال می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، DigixArt یکی استودیو فرانسوی بوده که سابقه عرضه بازی Lost in Harmony را در سال 2016 برای IOS داشته است. Aardman هم یک استودیو انیمیشن‌سازی بریتانیایی بوده که به واسطه سری Wallace & Gromit شناخته می‌شود. Dave Sproxto موسس این استودیو در رابطه بازی جدید معرفی شده 11-11: Memories Retold توضیح داد «درگیر کردن مخاطب از طریق داستان‌های جذاب و گیرا، اصل کاری است که ما در Aardman در تلاش هستیم تا آن را انجام دهیم. با این پروژه ما می‌خواهیم یک تجربه قدرتمند احساسی را رقم بزنیم و از ظریق شخصیت‌های متمایز بازی، جنگ را برای شما تعریف نماییم.»

همان‌طور که گفته شد 11-11: Memories Retold یک بازی ماجراجویی داستان‌محور بوده که از استایل‌ هنری خاص و موسیقی زیبایی نیز برخودار خواهد بود. این عنوان برای عرضه روی پلتفرم‌های XBOX ONE، PS4 و PC منتشر شده است.

منبع: Dualshockers.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 4 =