اخبار بازی

معرفی Aragami Shadow Edition برای PC و کنسول‌ها

وی جی مگ: اگر قصد خرید Aragami را دارید بهتر است کمی صبر کرده و نسخه کامل‌تر آن که تحت عنوان Aragami Shadow Edition شناخته می‌شود را روی PC و کنسول‌های مختلف خریداری کرده و تجربه کنید.

به گزارش وی جی مگ، درست مانند اکثر بسته‌های Special Edition این نسخه از Aragami نیز شامل تمامی بسته‌های قابل دانلودی می‌شود که تاکنون برای بازی عرضه شده‌اند. در Aragami Shadow Edition می‌تواند در کنار بازی اصلی از بسته‌های قابل دانلود Nightfall و Assassin’s Mark نیز استفاده کنید. البته باید به این مسئله اشاره کرد که بسته قابل دانلود Nightfall هنوز برای بازی عرضه نشده و شامل داستان، شخصیت و محیط‌های جدید می‌شود.

از سوی دیگر بسته قابل دانلود Assassin’s Mark محتواهای کمتری داشته و تنها 12 لباس جدید را به Aragami اضافه می‌کند. هرچند هنوز تاریخ عرضه دقیق Aragami Shadow Edition مشخص نشده اما می‌دانیم که این بسته کامل طی ماه‌های آینده و احتمالا همزمان با عرضه بسته قابل دانلود Nightfall در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد.

در حال حاضر گیمرها می‌توانند Aragami Shadow Edition‌ را با قیمت 24.99 دلار روی پلتفرم‌های مختلف به صورت دیجیتال خریداری کنند. ساخته استودیو Lince Works در حال حاضر روی PC، PS4 و Xbox One در دسترس است و کاربرها می‌توانند Aragami Shadow Edition را نیز روی همین پلتفرم‌ها خریداری کنند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت − 3 =