اخبار بازی

معرفی Bloodstained: Curse of the Moon برای پلتفرم‌های مختلف

معرفی Bloodstained: Curse of the Moon برای پلتفرم‌های مختلف

وی جی مگ: امروز طی برگزاری پنلی در شهر کیوتو دو شرکت Inti Creates و Artplay عنوان Bloodstained: Curse of the Moon برای پلتفرم‌های مختلف را معرفی کردند.

زمانی که کمپین کیک‌استارتر بازی Bloodstained: Ritual of the Night در جریان بود، سازندگان آن وعده دادند در صورتی که به هدف خود در این کمپین برسند یک بازی 8 بیتی نیز در کنار آن توسعه خواهند داد. حال Curse of the Moon دقیقا همان وعده‌ای است که آن‌ها داده‌ بودند.

به گزارش وی جی مگ، این عنوان یک بازی 8 بیتی با حال و هوای نوستالژیک بوده که طرفداران سری Castlevania بدون شک از آن لذت خواهند برد. به خصوص زمانی که در نظر بگیریم شرکت کونامی مطلقا بجز عناوین موبایلی قصد ندارد بازی بزرگی را توسعه دهد. چهار شخصیت در این عنوان قابل بازی خواهند بود که عبارتند از Miriam, Zangetsu, Alfred و Gebel.

عنوان مذکور در تاریخ 24 می 2018 (3 خرداد 97) عرضه می‌شود و PS4, Xbox One, Nintendo Switch, Nintendo 3DS, PS Vita و PC نیز پلتفرم‌های مقصد آن هستند. همه افرادی که پیش از این بازی Bloodstained: Ritual of the Night را با مبلغ 28 دلار یا بیشتر مورد حمایت قرار دادند Curse of the Moon را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − 7 =