اخبار بازی

معرفی Burnout Paradise Remastered برای PS4 و Xbox One

وی جی مگ: کمپانی EA به صورت رسمی ساخت Burnout Paradise Remastered برای PS4 و Xbox One را تایید کرد. طبق گفته این کمپانی ریمستر آخرین نسخه از مجموعه Burnout در تاریخ 16 مارچ (25 اسفند) برای کنسول‌های این نسل منتشر می‌شود. با توجه به اطلاعات به دست آمده توسعه این نسخه را Criterion Games برعهده داشته و به جز بهبود گرافیکی، شامل هشت بسته قابل دانلود نسخه اصلی نیز می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، گیمرها همچنین این فرصت را دارند که Burnout Paradise را با وضوح تصویر 4K و نرخ فریم 60 روی PS4 Pro و Xbox One X تجربه کنند. برای اولین‌بار Burnout Paradise در سال 2008 برای PS3، Xbox 360 و PC منتشر شده بود و آخرین پروژه Criterion در این مجموعه محسوب می‌شود.

به نظر می‌رسد که عملکرد ضعیف مجموعه Need For Speed به عنوان دیگر بازی آرکید و مسابقه‌ای EA باعث شده که آنها دوباره به مجموعه Burnout توجه کنند. به احتمال فراوان اگر Burnout Paradise Remastered برای PS4 و Xbox One با فروش خوبی همراه شود، باید در آینده‌ای نزدیک شاهد معرفی نسخه جدید این مجموعه در همین نسل از کنسول‌های خانگی باشیم. در نهایت باید به این نکته نیز اشاره کرد که Burnout Paradise Remastered برای PS4 و Xbox One با قیمت 40 دلار عرضه می‌شود و فعلا خبری از نسخه PC آن نیست.

معرفی Burnout Paradise Remastered برای PS4 و Xbox One

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − 7 =

  • نه-نه-نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: