اخبار بازی

معرفی Castle Crashers Remastered برای PS4 و Nintendo Switch

معرفی Castle Crashers Remastered برای PS4 و Nintendo Switch

وی جی مگ: سرانجام پس از آن که هفته گذشته سرنخ‌های فراوانی پیرامون این مسئله به اشتراک گذاشته شد اکنون استودیو The Behemoth بازی Castle Crashers Remastered برای PS4 و Nintendo Switch را معرفی و از عرضه آن در سال جاری خبر داد.

به گزارش وی جی مگ، این نسخه ریمستر شده که نخستین بار در سال 2015 برای کنسول Xbox One انتشار پیدا کرد قرار است در تابستان 2019 برای PS4 و Switch عرضه شود. لازم به ذکر است تمامی بسته‌های الحاقی که پیش از این برای نسخه اصلی بازی منتشر شدند در Castle Crashers Remastered هم وجود خواهند داشت. نسخه Switch بازی از قابلیت HD Rumble این کنسول هیبریدی بهره برده و نسخه PS4 نیز با استفاده از تغییر رنگ لایت‌بار کنترلر DualShock 4، شخصیتی که پلیر انتخاب کرده و با آن مشغول بازی است را نشان می‌دهد.

به گفته استودیو The Behemoth نسخه ریمستر شده Castle Crashers روی هر دو کنسول مورد بحث در رویداد PAX East 2019 که در بوستون برگزار می‌شود قابل بازی خواهد بود. در آخر استودیو The Behemoth از شروع توسعه و در دست ساخت بودن بازی پنجم خود خبر داد. از این پروژه که هم‌اکنون با اسم رمز “Game 5” شناخته می‌شود در سال جاری اطلاعات بیشتری به اشتراک گذاشته می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 3 =