اخبار بازی

معرفی Dark Souls: Remastered برای کنسول‌های نسل هشتم

وی جی مگ: در جریان آخرین قسمت Nintendo Direct کمپانی Bandai Namco به صورت رسمی تایید کرد که نسخه ریمستر شده اولین قسمت از مجموعه Dark Souls با عنوان Dark Souls: Remastered برای کنسول Nintendo Switch منتشر می‌شود. در همین راستا اعلام شده که Dark Souls: Remastered برای Xbox One، PC و PS4 نیز توسعه پیدا می‌کند.

طبق اطلاعات به دست آمده این نسخه از بازی نه تنها در زمینه کلیت گرافیک بهبود یافته بلکه روی Xbox One X، PC و PS4 Pro از وضوح تصویر 4K، قابلیت HDR و نرخ فریم 60 نیز بهره می‌برد. به گزارش وی جی مگ، جدای از این مسئله اعلام شده که 6 گیمر می‌توانند به صورت همزمان در بخش آنلاین بازی حضور پیدا کرده و مراحل را به صورت Co op دنبال کنند. این قابلیت در بازی اصلی حداکثر میزبانی چهار نفر را صورت می‌داد.

سازندگان بازی هنوز اطلاعات دقیقی را از بهبود‌های این نسخه روی PS4 و Xbox One اعلام نکرده‌اند اما انتظار می‌رود که دیگر بخش‌های گرافیکی Dark Souls: Remastered ارتقای قابل توجهی را تجربه کند. اولین‌بار Dark Souls در سال 2011 برای PS3 و Xbox 360 و در سال 2012 برای PC عرضه شد. کمپانی Bandai Namco اعلام کرده که Dark Souls: Remastered در تاریخ 25 می سال 2018 (4 خرداد) برای Xbox One، PC، PS4 و Nintendo Switch منتشر می‌شود.

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − سه =