اخبار بازی

معرفی Dragon Age 4 بدون برنامه‌ریزی قبلی صورت گرفت

معرفی Dragon Age 4 بدون برنامه‌ریزی قبلی صورت گرفت

وی جی مگ: در رویداد The Game Awards بود که استودیو Bioware به معرفی Dragon Age 4 پرداخت. این معرفی در حد یک تیزر کوتاه خلاصه شد و حتی نام بازی نیز در آن به تصویر کشیده نمی‌شد. به طوری که بسیاری معتقد بودند این تیزر بسیار عجله‌ای بوده و در دقیقه نود آماده شده است.

به گزارش وی جی مگ، این موضوع صحیح بوده. به گفته وبسایت GamesBeat اشارات صورت گرفته توسط کیسی هادسون و استودیو Bioware پیش از رویداد TGA که به معرفی بازی مربوط می‌شدند بدون اجازه از کمپانی EA انجام شده بود. هاسون با ارائه این توضیحات پیرامون معرفی بازی Dragon Age 4 سعی کرد تا از ترس طرفداران برای این بازی کم کند. قولی که هادسون پیش از TGA داد سبب شد تا EA به‌ زحمت در دقایق آخر چیزی را برای نمایش و معرفی بازی آماده کند.

با این حال این حرکت از سوی هاسون و Bioware به مذاق EA و مدیرعامل آن یعنی اندرو ویلسون خوش نیامد. فعلا EA در خصوص پروسه ساخت نسخه بعدی Dragon Age توسط Bioware سکوت و صبر پیشه کرده که البته با توجه به شکست استودیو مورد بحث در پروژه Anthem منطقی به نظر می‌رسد. امیدواریم این دو کمپانی هر سیاسیتی را که دنبال می‌کنند پیامدهای آن گریبان‌گیر Dragon Age 4 نشود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 − یک =