اخبار بازی

معرفی Elder Scrolls V: Skyrim VR برای SteamVR

وی جی مگ: بالاخره بعد از گذشت چند ماه Bethesda رسما تایید کرد که Elder Scrolls V: Skyrim VR برای SteamVR عرضه می‌شود و در ادامه کاربرهای PC نیز می‌توانند این نقش آفرینی محبوب را به صورت واقعیت مجازی تجربه کنند.

به گزارش وی جی مگ، طبق توضیحات ارائه شده از سوی Bethesda این نسخه از Skyrim در تاریخ 3 آپریل برای SteamVR منتشر شده و بعد از Doom VFR و Fallout 4 VR تبدیل به سومین بازی این کمپانی روی پلتفرم‌های واقعیت مجازی PC می‌شود. اولین‌بار نوامبر سال 2017 میلادی بود که Elder Scrolls V: Skyrim VR برای Playstation VR منتشر شد. نکته جالب توجه این است که Skyrim VR همراه با تمامی بسته‌های قابل دانلود Dawnguard، Heartfire و Dragonborn عرضه می‌شود.

هرچند در حال حاضر صفحه بازی در استیم قابل بازدید است اما اطلاعاتی از سخت‌افزار مورد نیاز برای آن در دسترس قرار نگرفته و تنها مشخص شده که Elder Scrolls V: Skyrim VR با قیمت 60 دلار از طریق هدست‌های HTC Vive و Oculus Rift قابل بازی است. آخرین ساخته Bethesda از مجموعه The Elder Scrolls برای اولین‌بار در سال 2011 منتشر شد و تاکنون روی اکثر پلتفرم‌ها از جمله کنسول قابل حمل نینتندو یعنی Nintendo Switch نیز منتشر شده.

منبع: Bethesda

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 + 6 =