اخبار بازی

معرفی Griffin برای بخش چند نفره Gears of War 4

وی جی مگ: چند روز پیش بود که توئیتی از سوی Ice-T رپر و بازیگر آمریکایی که پیش‌تر صداگذاری یکی از شخصیت‌های Gears of War 3 را برعهده داشت باعث شد که شایعاتی درباره ساخت نسخه بعدی این مجموعه منتشر شود اما اکنون مشخص شده که شخصیت Griffin برای بخش چند نفره Gears of War 4 به صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرد.

به گزارش وی جی مگ، با انتشار این خبر حالا احتمالا برای بسیاری از گیمرها سوال پیش می‌آید که چگونه می‌توانند از شخصیت Griffin در بخش چند نفره Gears of War 4 استفاده کنند. اطلاعات به دست آمده هنوز به صورت دقیق این موضوع را مشخص نکرده‌اند اما قرار است اطلاعات بیشتری در همین راستا امروز منتشر می‌شود. تنها نکته مشخص شده این است که گیمرها باید با انجام تعدادی چالش خاص در بخش چند نفره Gears of War 4 این شخصیت را آزاد کنند.

با این توضیحات فعلا بار دیگر ساخت قسمت بعدی Gears of War از برنامه خارج می‌شود و باید منتظر ماند و دید که مایکروسافت چه برنامه‌ای برای مجموعه محبوب خود در نمایشگاه E3 2018 دارد. در حال حاضر شنیده می‌شود که استودیو The Coalition روی قسمت جدید مجومعه Perfect Dark کار می‌کند و فعلا توسعه Gears of War بعدی در برنامه نیست.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو − یک =