اخبار بازی

معرفی Monster Hunter World روی ساخت Dauntless تاثیری ندارد

معرفی Monster Hunter World روی ساخت Dauntless تاثیری ندارد

در حالی که بازی‌های Monster Hunter World و Dauntless هر دو تقریبا در یک سبک ساخته و پرداخته می‌شوند و شباهات زیادی به یکدیگر دارند، استودیوی Phoenix Labs از اینکه سال آینده دو بازی در این سبک برای تجربه وجود دارد بسیار خوشحال است.

همانطور که اطلاع دارید Dauntless یک بازی مالتی‌پلیر با الهام گیری از آثاری مثل Dark souls، Destiny و Monster Hunter است. هدف استودیوی Phoenix Labs ساخت یک بازی Co-Op برای شکار هیولاها است که هر کدام از این هیولا‌ها ویژگی خاص خود را داشته باشند.

فرآیند ساخت این بازی در حالی پیگیری می‌شود که کپکام در E3 بازی Monster Hunter World را معرفی کرد. آیا معرفی این بازی می‌تواند روی آینده بازی Dauntless تاثیر بگذارد؟ یکی از سازندگان این بازی در مصاحبه با Polygon اینگونه پاسخ داد:« به صورت کلی این سبک از بازی‌ها در غرب طرفدار زیادی ندارند. من بیشتر از این خوشحال هستم که سال آینده در این سبک بیش از یک بازی عرضه خواهد شد و هیچکدام از آنها نیز برای موبایل در نظر گرفته نشدند.»

البته این دو بازی تفاوت‌هایی نیز با یکدیگر دارند. Dauntless به صورت رایگان قابل بازی خواهد بود در صورتی که Monster Hunter World نیاز به خرید دارد. در حال حاضر Dauntless تاریخ عرضه خاصی ندارد اما به نظر می‌رسد که  این بازی تا اواخر 2017 عرضه شود. در سمت مقابل نیز Monster Hunter World برای عرضه در اوایل سال 2018 آماده می‌شود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × دو =