اخبار بازی

مقابله با متقلب‌ها در Battlefield 1 وارد فاز جدیدی شد

مقابله با متقلب‌ها در Battlefield 1 وارد فاز جدیدی شد

وی جی مگ: وجود متقلب‌ها در Battlefield 1 چیزی نیست که نکته جدیدی باشد اما استودیوی DICE همیشه در تلاش بوده تا این بازی عاری از هرگونه تقلب باشد.

به گزارش وی جی مگ، این استودیوی به تازگی پستی در بلاگ رسمی خود منتشر کرده است که در آن به برخی از نگرانی‌های گیمر‌ها در مورد متقلب‌ها در این بازی محبوب پاسخ داده است. اعضای این استودیو خاطرنشان شدند که آنها بدون وقفه و بدون خسته در حال تلاش هستند تا محیط بازی Battlefield 1، محیطی بسیار عالی و به‌دور از هرگونه تقلب باشد. این که استودیو حرف خاصی در مورد سیستم ضد تقلب نمی‌زند به این دلیل است که آنها نمی‌خواهد متقلب‌ها از شیوه‌های جدید آگاه شده و راهی برای دور زدن آن پیدا کنند.

بنا بر پست منتشر شده، در شش ماه گذشته تلاش DICE برای پیدا کردن و مقابله با متقلب‌ها به شدت افزایش یافته است. آنها هم به صورت داخل استودیوی و استفاده از ابزار FairFight اینکار را انجام می‌دهند. در شش ماه گذشته بیش از 8500 متقلب دسترسی خود به Battlefield 1 را دست داده‌اند و میزان افرادی که از ابزار تقلب استفاده می‌کنند کاهش قابل توجهی داشته است. استودیوی DICE اشاره کرد:« در حالی که ما به موفقیت خوبی در این زمینه دست پیدا کردیم اما بازهم می‌توانیم بهتر عمل کنیم.»

چند مدت قبل DICE با انتقادات از سوی افرادی که دسترسی خود را از دست داده بودند مواجه شد. این افراد مدعی بودند که ابزار FairFight بی‌دلیل آنها را بن کرده است. DICE در پاسخ به این انتقادات گفت:« ما از سیستم‌های پیدا کردن تقلب در بازی بسیار مطمئن هستیم. افرادی که به تولید ابزار تقلب می‌پردازند به نظر قصد دارد تا گیمر‌ها را تحریک کنند تا با استفاده از آنها بتوانند اطلاعات بیشتری در مورد سیستم ضد تقلب کسب کنند.»

مقابله با متقلب‌ها در Battlefield 1 وارد فاز جدیدی شد

منبع

برچسب‌هاBattlefield 1 DICE EA pc PS4 xbox one
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − 1 =