اخبار بازی

مقایسه جنبه‌های گرافیکی Project Cars 2 و Forza 7

مقایسه جنبه‌های گرافیکی Project Cars 2 و Forza 7

سبک ریسینگ در بازی‌های ویدیویی بیشتر توسط سری‌های Gran Turismo، Forza و Need For Speed کنترل می‌شود. بسیار سخت است که این بازی در این سبک با نسخه اول خود تاثیر خاصی روی بازار بگذارد اما به نظر می‌رسد که استودیوی Slightly Mad توانست با بازی Project Cars اینکار را انجام دهد.

حالا در انتهای سال جاری شاهد عرضه Project Cars 2، Gran Turismo Sport و Forza Motorsport 7 هستیم. آیا Project Cars 2 می‌تواند در این فشار نیز باز هم به موفقیت دست پیدا کند؟ وب‌سایت GameReactor EU نیز همین سوال را از کارگردان این بازی Andy Tudor پرسیدند. به نظر می‌رسد که Tudor چندان در این مورد نگران نیست.

او در پاسخ به نگرانی در مورد GT Sport و Forza 7 گفت:« نه، واقعا نگران نیستم. شاید این نظر من خودخواهانه و حتی مغرور باشد اما واقعا نه نگران نیستم. چون در نهایت ما مدت زیادی است که در این سبک بازی می‌سازیم و همیشه در سایه برند‌های بزرگ قرار گرفتیم اما حالا اوضاع فرق می‌کند. حالا آنها برای رسیدن به برخی از استانداردها با ما رقابت کنند.»

او در ادامه اشاره کرد که سیستم آب و هوای متغییر در Forza 7 وجود دارد، کاری که تیم Slightly Mad در سال 2015 با Project Cars انجام داده بود. Tudor به نظر از بازی خود بسیار مطمئن است. باید منتظر عرضه این بازی باشیم.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × چهار =