اخبار بازی

مقایسه PS4 و Xbox One از دید سازنده A Way Out مسخره است

بعد از اظهار نظرهای جالب جوزف فرس کارگردان A Way Out حالا اکثر حاضرین در صنعت بازی دنیا با او آشنا هستند. کارگردان لبنانی که شش فیلم سینمایی را تولید کرده و حالا در حال کارگردانی دومین بازی ویدئویی خود است.

با توجه به ورود Nintendo Switch و Xbox One X به بازار گفت و گویی با جوزف فرس درباره این کنسول‌ها انجام شده و او هرچند از علاقه خود به پلتفرم‌های جدید گفته اما اعتقاد دارد که نهایتا بازی مهم است و این پلتفرم‌ها تنها یک جعبه برای اجرای آنها هستند. از سویی فرس مقایسه PS4 و Xbox One را مسخره دانسته و اعتقاد دارد که هر دوی این کنسول‌ها در داخل خود شباهت‌های بسیاری به یکدیگر دارند.

فرس در ادامه توضیح داده که «مقایسه PS4 و PC هم مسخره است. شما می‌توانید میلیون قطعه مختلف را در PC قرار دهید و مقایسه آن با دیگر پلتفرم‌ها غیرمنصفانه است. اصلا چه‌طور می‌خواهید آنها را با یکدیگر مقایسه کنید ؟ چه کسی به سخت‌افزار اهمیت می‌دهد ؟ سخت‌افزار بدون بازی هیچ اهمیتی ندارد.»

هرچند طرفداران PC احتمال نظری دیگری در این زمینه دارند اما نمی‌توان به تی‌تفاوت از نقطه نظر فرس گذشت. در حال حاضر Nintendo Switch ضعیف‌ترین سخت‌افزار را در میان پلتفرم‌ها دارد اما میزبان تعدادی از بهترین بازی‌های نسل بوده. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که ساخته جدید جوزف فرس یعنی A Way Out در تاریخ 23 مارچ سال 2018 (3 فروردین) برای Xbox One، PS4 و PC منتشر می‌شود.

منبع

برچسب‌هاA Way Out Editors Pick pc PS4 xbox one
محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 + 18 =