اخبار بازی

ملاقات ترامپ با سازندگان بازی‌های ویدیوئی

ملاقات ترامپ با سازندگان بازی‌های ویدیوئی

وی جی مگ: رییس جهمور ایالت متحده آمریکا دونالد ترامپ با سازندگان بازی‌های ویدیوئی دیدار خواهد داشت. اگر جریان باشید در چند روز گذشته گزارشات بسیاری درباره موضع ترامپ در ارتباط با واقعه غم‌انگیز رخ داده در مدرسه Marjory Stoneman Douglas High School واقع در شهر Parkland ایالت فلوریدا و همدردی با آن منتشر شد. واقعه‌ای که در آن یک دانش آموز 17 فرد شامل معلمان و دانش‌آموزان دیگر را به قتل رساند. دونالد ترامپ و دیگر مسئولان بازی‌های ویدیوئی خشن را مسبب این موضوع و عامل تیراندازی خطاب کردند. رسانه‌ای که عموما مخاطبین آن افراد نوجوان و جوان بوده و این بازی‌ها روی ذهن این افراد تاثیر منفی برجای می‌گذارد.

به گزارش وی جی مگ، دونالد ترامپ اعلام کرده است که می‌خواهد در روزهای آینده با تعدادی از افراد حاضر در صنعت ویدیوگیم دیداری داشته باشد. این خبر توسط منشی کاخ سفید Sarah Sanders منتشر شد. البته هم‌اکنون موضوع مورد بحث در این جلسه مشخص نشده است.

با توجه به روابط رییس جمهور ایالت متحده و سازندگان بازی‌های ویدیوئی، باید منتظر ماند و دید واکنش افراد بزرگ صنعت ویدیوگیم به این دعوت چگونه خواهد بود. در حقیقت ممکن است بسیاری از شما به یاد داشته باشید که در واکنش به اقدام ترامپ مبنی بر ممنوعیت مهاجرت مردم کشورهایی مشخص به خاک آمریکا، شرکت‌هایی چون EA و Take-Two مخالفت خود را با این تصمیم به صورت کامل واضح اعلام کردند. براساس گفته‌های آن‌ها، این نوعی صدمه رساندن به صنعت ویدیوگیم نیز محسوب می‌شد که همواره به دنبال افراد مستعد در سرتاسر دنیا است.

ملاقات ترامپ با سازندگان بازی‌های ویدیوئی

منبع

برچسب‌هاpc PS4 TRUMP video game xbox one
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 − 4 =