اخبار بازی

ممکن است بازی Super Smash Bros Ultimate آخرین قسمت از این مجموعه باشد

ممکن است بازی Super Smash Bros Ultimate آخرین قسمت از این مجموعه باشد

وی جی مگ: با توجه به صحبت‌های ماساهیرو ساکوری ممکن است بازی Super Smash Bros Ultimate آخرین قسمت از این مجموعه باشد. ساکوری که به عنوان خالق این مجموعه بازی و کارگردان تمامی قسمت‌های آن شناخته می‌شود در حال حاضر مشغول ساخت بازی Super Smash Bros Ultimate است و به نظر می‌رسد که دیگر علاقه بسیاری برای کار روی این مجموعه محبوب نینتندو ندارد. بازیسازی که از زمان عرضه نسخه Melee بارها اعلام کرده که «این آخرین قسمت از مجموعه بازی Super Smash Bros است» و همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، در همین راستا ماساهیرو ساکوری باز هم بعد از معرفی کامل بازی Super Smash Bros Ultimate در گفت و گو با رسانه‌ها اعلام کرده که ممکن است این بازی آخرین قسمت از مجموعه Super Smash Bros باشد. البته ماساهیرو اینبار توضیح داده که ممکن است در آینده ساخت قسمت‌های بعدی مجموعه نینتندو ادامه پیدا کند اما او علاقه‌ای چندانی به انجام این کار ندارد.

با توجه به این مسئله می‌توان انتظار داشت که در آینده ساکوری را با بازی کاملا جدید ببینیم. بازیسازی که سال‌هاست در نینتندو به فعالیت خود ادامه می‌دهد و تعدادی از بهترین بازی‌ها و پرفروش‌ترین آنها را برای پلتفرم‌های مختلف شرکت ژاپنی کارگردانی کرده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 3 =