اخبار بازی

منتظر اخباری جدید از بازی Deep Down باشیم ؟

منتظر اخباری جدید از بازی Deep Down باشیم ؟

وی جی مگ: بازی Deep Down را به خاطر دارید ؟ عنوانی Dungeon-Crawler که در سال 2013 به عنوان یک بازی انحصاری کنسول PS4 معرفی شد و از آن زمان مراحل تولید این اثر در برزخی نامشخص قرار گرفته است. بسیار بر این باور بودند که فرآیند و موارد توسعه یافته بازی به طور کامل دور ریخته شده اما به نظر می‌رسد موضوع بدین شکل نباشد.

به گزارش وی جی مگ، شرکت کپکام به تازگی با پر کردن فرمی از سازمان حق ثبت نام تجاری ایالت متحده آمریکا درخواست کرده تا نام تجاری مربوط به بازی Deep Down را تمدید کند. این بدین معنی است که Deep Down هم‌چنان به نوعی در حال ساخت بوده و کپکام برای این عنوان خود برنامه‌هایی در آینده دارد.

این اثر که در اواخر سال 2013 معرفی شد و در مراسم Tokyo Game Show نیز قابل بازی بود ابتدا قرار بود که سال 2014 عرضه شود. در همین مراسم بود که یکی از تهیه‌کنندگان کپکام آقای Yoshinori Ono اظهار کرد عنوان نام‌برده به یک بازی Free-to-play تبدیل شده. پس از آن در سال 2015 تنها تعدادی اسکرین شات از بازی منتشر شد و به دنبال آن Kazunori Sugiura اعلام کرد دیدگاه و ایده پشت ساخت بازی گسترش پیدا کرده و به همین دلیل ساخت بازی به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت. از آن زمان تاکنون دیگری خبری از روند توسعه این اثر به گوش نرسیده است.

این دومین باری است که کپکام نام تجاری Deep Down را ثبت و تمدید می‌کند. بدین معنی که این ناشر ژاپنی دو سال دیگر فرصت خواهد داشت و در صورتی که طی این مدت زمان بازی Deep Down را عرضه نکند، حقوق مربوط به نام تجاری آن را از دست خواهد داد.

Comicbook

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده + چهار =