اخبار بازی

منتظر اضافه شدن Battle Royale به Call of Duty Black Ops 4 باشید

وی جی مگ: یکی از کمپانی‌هایی که معمولا تمرکز زیادی روی موضوعات داغ صنعت بازی دارد، Activision است. کمپانی که با همین رویکرد مجموعه Guitar Hero را نابود کرد و حالا به نظر می‌رسد که در اندیشه اضافه کردن Battle Royale به Call of Duty Black Ops 4 است. مسئله‌ای که شایعاتی درباره آن وجود داشت اظهار نظر جدید مسئولان Activision به نظر آنها را تایید می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، مسئولین Activision در نشست سرمایه‌گذارهای خود توضیح داده‌اند که از افزایش توجه‌ها به ژانر Battle Royale باخبر بوده و این کمپانی موضوعاتی با چنین اهمیت را به سرعت دنبال می‌کند. اینکه آنها در چنین زمینه‌ای رویکرد دنبال کننده را ایفا می‌کنند، نشان از این دارد که احتمالا در یکی از بازی‌های مهم خود یعنی Call of Duty Black Ops 4 ژانر Battle Royale را هدف قرار می‌دهند.

در حال حاضر بازی‌هایی همچون Fortnite: Battle Royale و PUBG با تمرکز روی ژانر محبوب این روزها توانسته‌اند، گیمرهایی بسیاری را جذب کرده و جریانی را ایجاد کنند که دنبال‌کنندگان بسیاری دارد. در حال حاضر سازندگان سابق STALKER مشغول ساخت بازی تحت عنوان Fear the Wolves هستند، The Darwin Project وارد فاز Early Access شده، Mavericks تعداد گیمرها را به 400 نفر افزایش داده و Paladins Battleground نیز در ژانر Battle Royale‌ قرار می‌گیرد. کنار این بازی‌ها احتمالا باید Red Dead Redemption 2 را نیز قرار دهیم که شایعاتی درباره بخشی با رویکرد Battle Royale در آن وجود دارد. وضعیت فعلی صنعت بازی نشان می‌دهد که با در نظر گرفتن توضیحات Activision احتمالا شاهد اضافه شدن Battle Royale‌ به Call of Duty Black Ops 4 خواهیم بود.

منبع: WSJ

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − 5 =