اخبار بازی

منتظر بازسازی Warcraft 3 باشیم ؟

منتظر بازسازی Warcraft 3 باشیم ؟

وی جی مگ: در حال حاضر اکثر طرفداران Blizzard در انتظار تجربه بسته اضافه شونده Battle for Azeroth برای World of Warcraft هستند اما ممکن است در این میان خبرهایی درباره بازسازی Warcraft 3 وجود داشته باشد که شاید بیش از هر چیزی مورد توجه دنبال‌کنندگان این استودیو بازیسازی قرار گیرد.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی آگهی استخدامی از سوی Blizzard منتشر شده که نشان می‌دهد آنها به دنبال طراح ارشد نرم‌افزار و گیم‌پلی هستند اما نکته قابل توجه این است که در توضیحات این موقعیت شغلی اعلام شده که این فرد باید روی آثاری همچون بازی Warcraft 3 و دیگر عناوین کلاسیک Blizzard کار کند. همچنین توضیحات دیگری در این راستا به دست آمده که نشان می‌دهد استودیو Blizzard افراد جدید را برای کار روی یک اثر RTS می‌خواهد که باز هم می‌توان از آن به عنوان نشانه‌ای برای بازسازی Warcraft 3 یاد کرد.

از سویی نباید فراموش کرد که شایعه بازسازی یا ریمستر Diablo مدت‌هاست که از سوی رسانه‌های مختلف مطرح شده و همچنان هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. در نهایت باید که چه سرنوشتی در انتظار بازی‌های کلاسیک استودیو Blizzard است. آنها مجموعه‌ای قدرتمند را در اختیار داشته و فعلا برنامه‌ مشخصی برای بازدید دوباره از آنها ندارند.

در حال حاضر اطلاعات موجود نشان می‌دهد که به جز پشتیبانی از World of Warcraft و Overwatch که همچنان ادامه خواهد داشت، استودیو Blizzard به واسطه یکی از اعضای قدیمی خود روی بازی کاملا جدید کار می‌کند که فعلا هیچ اطلاعاتی از آن در دسترس نیست.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × یک =