اخبار بازی

منتظر ساخت بازی Call of Duty Modern Warfare 4 باشیم ؟

منتظر ساخت بازی Call of Duty Modern Warfare 4 باشیم ؟

وی جی مگ: اگر به یاد داشته باشید موسس‌های اصلی استودیوی Respawn Entertainment که با ساخت سری Titanfall شناخته می‌شوند در واقعه دو عضو اصلی استودیوی Infinity Ward بودند. حالا به نظر می‌رسد که اعضای این استودیو در حال بازگشت به خانه اصلی خودشان هستند. آیا به زودی شاهد ساخته شدن Call of Duty Modern Warfare 4 خواهیم بود؟

به گزارش وی جی مگ، یکی از اعضای مطلع وب‌سایت ردیت در پستی لیست هشت نفره از اعضای Respawn Entertainment را فاش کرد که به تازگی این استودیو را ترک کرده و به Infinity Ward بازگشتند. این لیست شامل طراح ارشد Geoffrey Smith، دیگر طراح بازی John Mundy و طراح هنری ارشد Joel Emsile است. Smith قبل از پیوستن به Respawn در واقع طراح در استودیوی Infinity بود. Mark Grigsby نیز که به تازگی به این استودیو زیر مجموعه اکتیویژن پیوسته است طراح هنری بوده است.

در واقع دو موسس اصلی Respawn Entertainment که Vince Zampella و Jason West هستند در سال 2010 از اکتیویژن به خاطر عدم همکاری و نافرمانی اخراج شدند. این دو در واقع خالق سری Call of Duty برای اکتیویژن بودند. Respawn نیز بعد از چند سال همکاری با EA سال گذشته با قراردادی 400 میلیون دلاری توسط EA خریداری شد. EA وفاداری به Titanfall را به صورت رسمی اعلام کرد و به نظر باید شاهد ساخته شدن نسخه‌های زیادی از این بازی در آینده باشیم.

Zampella هیچوقت در مورد نسخه سوم Titanfall صحبت نکرد و حالا با توجه به جدا شدن استعداد‌های اصلی این استودیو و بازگشت آنها به Infinity Ward می‌تواند نشان از تغییر آینده این سری باشد. آیا به نظر شما با بازگشت افراد اصلی به تیم Infinity Ward شاهد ساخته شدن Call of Duty Modern Warfare 4 خواهیم بود. این استودیو بعد از مشکلات به وجود آمده بعد از عرضه Modern Warfare 2 با افت محسوسی مواجه شده و نتوانست آثاری به محبوبیت سال‌های گذشته بسازد.

PCGamesN

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − هفت =