اخبار بازی

منتظر عرضه The Last of Us Part 2 در سال 2019 باشیم ؟

منتظر عرضه The Last of Us Part 2 در سال 2019 باشیم ؟

وی جی مگ: در حالی که هم‌چنان سونی و استودیو ناتی‌داگ در خصوص زمان انتشار The Last of Us Part 2 سکوت کرده‌اند حدس و گمان‌ها و سرنخ‌ها در خصوص آن تمامی ندارد. در حالی که پیش از این نیز شایعات به انتشار این اثر در سال 2019 اشاره می‌کردند واکنش جدید یکی از اعضای استودیو به مطلب وبسایتی نشان می‌دهد که شاید بتوانیم منتظر عرضه The Last of Us Part 2 در سال جاری باشیم.

به گزارش وی جی مگ، آرنه میر مدیر ارتباطات استودیو ناتی‌داگ در توییتر با انتشار پستی ضمن تشکر و قدردانی از اشتیاق تمامی طرفداران که منتظر عرضه The Last of Us Part 2 هستند اظهار کرد در حال حاضر استودیو اطلاعاتی نمی‌تواند در میان بگذارد اما زمانی که تیم سازنده آماده باشد اطلاعات و نمایش بیشتر و جدیدتری از بازی صورت خواهد گرفت. این پست در پاسخ و واکنش به مطلب وبسایت The Onion که به صورت طنزگونه اظهار کرده بود The Last of Us Part 2 در سال 2019 عرضه می‌شود صورت گرفت.

البته پیش از این واکنش نیز میر در توییتی دیگر اظهار کرده بود «وقتی وبسایتی هم‌چون The Onion در مورد شما مطلب و پست کمدی کار می‌کند بدین معنی است که شما به درستی در حال انجام دادن کار خود هستید.»

 

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 1 =