اخبار بازی

منتظر قابلیت‌های جدید در PUBG باشید

منتظر قابلیت‌های جدید در PUBG باشید

وی جی مگ: استودیو Bluehole از ویژگی و قابلیت‌های جدید در PUBG رونمایی کرد. براساس اعلام این استودیو، حالت جدیدی به مانند team deathmatch تحت نام War Mode به قسمت بازی‌های شخصی‌سازی شده این عنوان اضافه شده است. هم‌چنین اعلام شد این ویژگی به زودی در اختیار تمامی پلیرهای بازی قرار خواهد گرفت.

به گزارش وی جی مگ، در حالت جدید War Mode پلیرها در بخش کوچکی از یک نقشه قرار گرفته و سلاح‌های از پیش تعیین شده‌ای نیز در اختیار آنان قرار می‌گیرد. پلیرها باید هر کسی را که در تیررس خود دید به قتل رسانده و در صورت کشته شدن نیز دوباره به بازی باز خواهد گشت. هدف بازی نیز به این گونه بوده که یک گروه باید پیش از سایر رقیبان خود به امتیاز مشخصی دست پیدا کند.

در حال حاضر تنها پلیرهای مشخصی از PUBG چون بعضی از استریمرها و یوتیوبرها و اعضای تیم سازنده قادر به ایجاد بازی شخصی‌سازی شده بوده و پلیرهای دیگر باید به این گونه‌ها بازی دعوت شوند. War Mode هم‌اکنون در مراحل ابتدایی ساخت خود قرار دارد بنابراین بازی‌های شخصی‌سازی شده به عنوان بستری برای تست این ویژگی جدید به شمار می‌رود تا پس از اعمال تغییرات و رفع ایرادات احتمالی، این حالت به بازی اصلی اضافه شده و تجربه آن به صورت عمومی امکان‌پذیر شود. استفاده از شاتگان و Melee atack نیز از دیگر مواردی است که ابتدای این هفته به PUBG اضافه شد.

منبع: PCGamer.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 + چهارده =