اخبار بازی

منتظر معرفی بازی‌های بزرگی برای Nintendo Switch باشید

وی جی مگ: از زمان عرضه جهانی Nintendo Switch تاکنون نینتندو توانسته به بهترین شکل ممکن از پلتفرم خود پشتیبانی کند. تعدادی از بهترین‌ بازی‌های این نسل روی همین پلتفرم منتشر شده و حالا اخبار جدید نشان از این دارد که باید منتظر معرفی بازی‌های بزرگی برای Nintendo Switch باشیم. بازی‌هایی که احتمالا بخش اصلی حضور نینتندو در E3 2018 را شکل می‌دهند.

به گزارش وی جی مگ، فروشگاه GameStop در همین رابطه اطلاعاتی را منتشر کرده که نشان می‌دهد نینتندو قصد معرفی چند بازی بزرگ دیگر را در سال 2018 دارد. بازی‌هایی که روی فروش Nintendo Switch تاثیر مستقیم دارند. این خبر را مایکل مالر مدیرعامل GameStop در جریان جلسه سرمایه گذار‌های این فروشگاه بزرگ اعلام کرده.

از دید مالر فروش نرم‌افزار و سخت‌افزار در سال 2018 نیز به خوبی انجام می‌شود و شاهد رشد مناسبی در این زمینه خواهیم بود اما هنوز برای دیدن تصویری روشن از سال 2019 کمی زود است و نمی‌توان پیش‌بینی درستی از دو سال آینده داشت. در حال حاضر با نگاهی به برنامه عرضه بازی‌های مختلف برای Nintendo Switch متوجه می‌شویم که نینتندو همین حالا هم روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارد. عناوینی همچون Dark Souls، Hyrule Warriors، Donkey Kong، Captain Toad، Mario Tennis، Octopath Traveler و Super Smash Bros در حال حاضر مراحل توسعه خود را برای Nintendo Switch‌ پشت سر می‌گذارند.

منبع: GameStop

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + هفت =