اخبار بازی

منتظر معرفی بازی Horizon 2 باشید

منتظر معرفی بازی Horizon 2 باشید

وی جی مگ: منتظر معرفی بازی Horizon 2 باشید. استودیو Guerrilla Games سازنده بازی محبوب Horizon Zero Dawn و سری Killzone به ساختمان جدید و بزرگ‌‎تری در آمستردام منتقل شده است. این دفتر اداری پنج طبقه به استودیو Guerrilla اجازه می‌دهد تا تعداد کارمندان خود را افزایش داده و به جای 250 کارمند از 400 نفر بهره‌مند شوند که ارتقا بزرگی البته با دلایل خوب به شمار می‌رود.

به گزارش وی جی مگ، مدیر این استودیو آقای هرمن هالست اظهار کرده که این استودیو از زمان عرضه Horizon Zero Dawn سرعت رشد خود را بالا برده. نزدیک به هفت سال طول کشید تا آن‌ها توسعه Horizon را به سرانجام برسانند و حال آن‌ها می‌خواهند از این مدت زمان کاسته شود. «ما به مدت 6.5 سال روی بازی اکشن ماجراجویی خود کار کردیم که در نوع خود بسیار استثنایی است. ما می‌خواهیم بازی‌های خود چه پروژ‌های جدید و چه عناوین فرنچایز را در مدت زمان 2 الی 3 سال منتشر کنیم.» با توجه به این که Horizon و Killzone تنها فرنچایزی هستند که این استودیو در اختیار دارد به راحتی می‌توان اظهار کرد به‌زودی شاهد بازگشت دنیای این بازی‌ها خواهیم بود.

هالست از رشد استودیو و فرصت‌هایی که دفتر کاری جدید در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد بسیار هیجان‌زده است «اکنون ما در ساختمانی شبیه یک قصر مشغول فعالیت هستیم و فضای جمعی آن هم در طبقه اول قرار دارد که دارای منظره زیبایی است.» استودیو Guerrilla Games در 3 الی 4 سال اخیر همواره به دنبال گسترش جمعیت خود بوده اما هالست مایل نبوده تا دفتر کاری تیم به خارج از آمستردام منتقل شود که از زمان تاسیس Guerrilla Games، شهر خانگی آن محسوب می‌شود.

تا پیش از شروع مراسم E3 2018 شایعات بسیاری از معرفی بازی Horizon 2 حکایت داشتند اما استودیو سازنده در بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت گیم حضور نداشت. اکنون این تیم در حال رشد و گسترش یافتن است باید آن‌ها چه زمانی بازی بعدی خود را معرفی می‌کنند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده + یازده =