اخبار بازی

منتظر معرفی دوباره بازی Scalebound در E3 2018 باشید

منتظر معرفی دوباره بازی Scalebound در E3 2018 باشید

وی جی مگ: در حال حاضر می‌دانیم که توسعه بازی انحصاری Xbox One که مراحل ساختش در PlatinumGames دنبال می‌شد، متوقف شده اما به تازگی شواهدی به دست آمده که نشان از معرفی دوباره بازی Scalebound در E3 2018 دارد. مسئله‌ای که با توجه به کم بودن تعداد انحصاری‌های مایکروسافت می‌توان انتظارش را داشت.

به گزارش وی جی مگ، مایکروسافت آخرین‌بار اعلام کرد که ساخت Scalebound به صورت کامل متوقف شده اما نام این بازی به تازگی در صفحه رسمی Xbox قرار گرفته. نکته جالب توجه این است که تمامی مشخصات بازی نیز به صورت کامل در وبسایت مرتبط به Xbox قرار گرفته و می‌توان حتی باکس‌آرت، تصاویر داخل بازی و حتی خلاصه داستان را نیز مشاهده کرد. در توضیحات این اثر ذکر شده که بازی Scalebound جدیدترین اثر از بازیساز تحسین‌شده هیدکی کامیا و استودیو PlatinumGames است.

هرچند در صفحه مورد نظر امکان خرید بازی وجود ندارد اما این احتمال را باید در نظر گرفت که ممکن است مایکروسافت دوباره بازی Scalebound را در E3 2018 معرفی کرده و نمایشی از آن صورت دهد. در حال حاضر برخی رسانه‌ها با مایکروسافت تماس گرفته تا واکنش‌ آنها را بررسی کنند اما در نهایت جوابی از سوی سازندگان Xbox One دریافت نکرده‌اند. باید تا E3 2018 و کنفرانس مایکروسافت منتظر ماند و دید که آیا دوباره بازی Scalebound برای Xbox One معرفی می‌شود یا اطلاعات ثبت شده در وبسایت Xbox نشات گرفته از یک اشتباه فنی هستند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 5 =