NewsWeek اخبار بازی

NewsWeek | دنیای گیم در یک هفته – مهمترین اخبار هفته ی اول دی

مهمترین اخبار هفته ی اول دی

Ho Ho Ho! (جمله ی معروف بابانوئل!). کریسمس مبارک. این هفته علاوه بر کریسمس و تعطیلات سال نوی میلادی، نگاهی به مهمترین اخبار هفته ی اول دی نیز، خواهیم داشت. پس بدون فوت وقت، نگاهی بر مهمترین اخبار هفته ی اول دی ماه، خواهیم انداخت. با ما همراه باشید.

NewsWeek | دنیای گیم در یک هفته – مهمترین اخبار هفته ی اول دی

مهمترین اخبار هفته ی اول دی
Uncharted 4

 به نظر می رسد که برای بازی کردن عنوان سوپر هایپ و مورد انتظار ناتی داگ یعنی Uncharted 4، باید بیشتر منتظر بمانیم! زیرا این عنوان بار دیگر تاخیر خورد. طبق پیامی که در PlayStation Blog منتشر شد، سازندگان بازی اعلام کردند که عرضه ی این بازی به ماه آپریل سال جدید میلادی یعنی 2016، موکول شده است. سازندگان اعلام کردند که این بازی بزرگترین نسخه از سری Uncharted است و در حال تلاش هستند تا بهترین تجربه از این سری را در این بازی پیاده سازی کنند و از همین رو، باید مطمئن می شدند که بازی کامل و استانداردی را در زمان انتشار، عرضه کنند. این بازی حالا قرار است در تاریخ 26 آپریل 2016 برابر با 7 اردیبهشت در آمریکای شمالی، و با اختلاف یک روز (27 آپریل)، در اروپا منتشر شود.

مهمترین اخبار هفته ی اول دی
Assassin’s Creed

زمان زیادی از ساخت اولین نسخه ی سری Assassin’s Creed می گذرد، اما این بازی تا به امروز هم نکات جالب و ناگفته ی زیادی در خود دارد! طبق مصاحبه ای که به تازگی با یکی از سازندگان نسخه ی اول بازی یعنی Julien Merceron شده است، ایشان اعلام کردند که نسخه ی اول بازی قرار بود قابلیت چند نفره بازی کردن را داشته باشد، که البته بعد ها کنسل شد. اما یک باگ در ورژن های اولیه ی بازی وجود داشت که اگر شما دو دسته به کنسول خود وصل می کردید، یک Assassin جدید وارد بازی می شد و به عنوان پلیر شماره 2 شناخته می شد! این باگ بعد ها توسط گروه سازنده پچ شد، اما در نوع خود بسیار جالب به نظر می رسد.

مهمترین اخبار هفته ی اول دی
Deus Ex: Human Revolution

ورژن Xbox 360 عنوان Deus Ex: Human Revolution به لطف قابلیت backwards compatibility، هم اکنون بر روی کنسول Xbox One قابل اجرا می باشد. البته متاسفانه Square Enix اعلام کرد که فعلا DLC های این بازی بر روی کنسول Xbox One پشتیبانی نخواهد شد، اما انتظار می رود که تا اوایل سال میلادی جدید، این DLC ها هم به لیست backwards compatibility اضافه شوند.

مهمترین اخبار هفته ی اول دی
Final Fantasy 7 Remake

طی مصاحبه ای که سایت Gametsu با کارگردان Final Fantasy 7 Remake یعنی آقای Tetsuya Nomura داشته است، ایشان اعلام کردند که نسخه ی دوباره سازی شده ی این عنوان، دارای صداگذاری کامل برای تمامی شخصیت ها خواهد بود و همه ی کاراکتر های بازی، قابلیت صحبت کردن را خواهند داشت. اگرچه که سازندگان بازی، این عنوان را یک بازی با سبک Open-world یا Sandbox نمی خوانند، اما این عنوان یک بازی بسیار بزرگ و وسیع است و اینکه تمامی کاراکتر های درون بازی دارای صداگذاری متفاوت و منحصر به فردی هستند، می تواند نوید یک شاهکار بزرگ و درخور نام FF7 را دهد. بی صبرانه منتظر این عنوان هستیم.

مهمترین اخبار هفته ی اول دی
Batman: Arkham Knight

فکر میکنم همه ما قبول داریم که شوالیه ی آرکام بر روی کنسول ها، امسال به خوبی درخشید (البته برخلاف نسخه ی PC). حال سازندگان Batman: Arkham Knight، دو محتوای قابل دانلود جدید برای بازی عرضه کرده اند که هردوی آنها به صورت رایگان قابل دسترسی می باشد. این دو DLC، شامل یک لباس جدید برای کاراکتر اصلی بازی یعنی بتمن، مربوط به فیلم The Dark Knight 2008 و یک تم برای تغییر ظاهر بت موبیل با طراحی ویژه ی Rocksteady می باشد. این DLC ها، هم اکنون برای کنسول های PlayStation 4 و Xbox One با حجم کمتر از 100 مگابایت در دسترس می باشند.

مهمترین اخبار هفته ی اول دی
Xbox One

مایکروسافت به تازگی از رایگان شدن چهار بازی در ماه ژانویه سال نوی میلادی، خبر داد. این عناوین شامل بازی های Killer Instinct: Season 1 Ultra Edition و Zheros برای کنسول Xbox One و Dirt: Showdown و Deus Ex: Human Revolution برای Xbox 360 می باشند. بنابراین، شما دو بازی بر روی Xbox 360 و دو بازی بر روی کنسول Xbox One را به صورت رایگان هدیه خواهید گرفت. البته باید اشاره کرد که عناوین Xbox 360 به لطف قابلیت Backwards compatibility بر روی Xbox One نیز قابل بازی خواهند بود، پس شما می توانید هر 4 عنوان را بر روی Xbox One تجربه کنید. تاریخ مجانی بودن این عناوین هم بدین ترتیب است:

Killer Instinct: Season 1 Ultra Edition – از ابتدا تا پایان ماه ژانویه رایگان می باشد.

Zheros – از 16 ژانویه تا 15 فوریه رایگان می باشد. (از 26 دی تا 26 بهمن)

Dirt: Showdown – از اول تا 15 ژانویه رایگان می باشد. (از 11 تا 25 دی)

Deus Ex: Human Revolution – از 16 ژانویه تا پایان ماه ژانویه رایگان می باشد. (از 26 دی تا 11 بهمن)

البته لازم به ذکر است که این عناوین تنها برای مشترکین Gold در Xbox Live مجانی می باشد. پس همین حالا Gold بخرید و خودتان را آماده کنید!

مهمترین اخبار هفته ی اول دی
Gears of War: Ultimate Edition

پورت PC عناوین Gears of War: Ultimate Edition و Killer Instinct به احتمال زیاد، اوایل سال 2016 عرضه خواهند شد. طبق گفته ی مایکروسافت، Killer Instinct تا مارچ سال نوی میلادی در دسترس خواهد بود. البته هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه ی عنوان Gears of War: Ultimate Edition مشخص نشده است. اما انتظار می رود که این عنوان نیز با فاصله ی نزدیکی، بعد از Killer Instinct منتشر شود. امیدواریم به زودی شاهد رونمایی از تاریخ نهایی عرضه ی این دو عنوان از سوی مایکروسافت باشیم.

مهمترین اخبار هفته ی اول دی
Rise of the Tomb Raider

عنوان Rise of the Tomb Raider که امسال کمی با بد شانسی رو به رو شد و همزمان با عناوین بزرگی همچون Fallout 4 ،Call of Duty: Black Ops 3 و Star Wars: Battlefront پا به میدان نبرد گذاشت، حال یک طرح جالب را پیاده سازی کرده است. سازندگان بازی به کمک مایکروسافت، یک ورژن آزمایشی و trial برای بازی در نظر گرفته اند تا پلیر هایی که هنوز موفق به تجربه کردن این عنوان نشده اند، بتوانند قسمت هایی از این عنوان را بازی کنند و در صورت علاقه مند شدن به بازی، آن را خریداری کنند. گفته می شود که این ورژن چیزی در حدود 1 ساعت گیم پلی، و حجمی معادل 20 گیگابایت دارد. حجم این ورژن دقیقا با حجم نسخه ی اصلی بازی یکسان است. بنابر این، شما در واقع نسخه ی کامل بازی را دانلود خواهید کرد، اما دسترسی کامل به تمام بخش های آن نخواهید داشت و در صورت خرید ورژن کامل بازی، می توانید به تمام قسمت ها دسترسی داشته باشید. این نسخه هم اکنون در Xbox Store در دسترس است.

مهمترین اخبار هفته ی اول دی
Agent

آخرین خبر این هفته هم به بازی Agent اختصاص دارد. به تازگی، اسکرین شات هایی از عنوان فراموش شده و انحصاری PS3 یعنی Agent که قرار بود توسط Rockstar ساخته شود، منتشر شد. از E3 سال 2009 تا به حال، خبر چندانی از این عنوان منتشر نشده است و کنسل شدن یا نشدن این عنوان، هنوز هم در هاله ای از ابهام قرار دارد. در ادامه می توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

(برای دیدن تصاویر در اندازه ی کامل، بر روی آنها کلیک کنید.)

مهمترین اخبار هفته ی اول دی مهمترین اخبار هفته ی اول دی مهمترین اخبار هفته ی اول دی مهمترین اخبار هفته ی اول دیمهمترین اخبار هفته ی اول دیagent_leaked_screen_6-600x338مهمترین اخبار هفته ی اول دیمهمترین اخبار هفته ی اول دیمهمترین اخبار هفته ی اول دیمهمترین اخبار هفته ی اول دی

NewsWeek | دنیای گیم در یک هفته

مهمترین اخبار هفته ی اول دی

نیما هاشمی

نیما هاشمی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده + 18 =