اخبار بازی

موتور گرافیکی Call of Duty 2018 ارتقا پیدا می‌کند

وی جی مگ: در حال حاضر می‌دانیم که نسخه جدید Call of Duty توسط استودیو Treyarch توسعه پیدا می‌کند. در همین راستا استودیو Treyarch آگهی را برای جذب نیروی جدید منتشر کرده که با بررسی آن متوجه می شویم موتور گرافیکی Call of Duty 2018 ارتقا پیدا می‌کند. مسئله‌ای که همواره در سال‌های اخیر به عنوان یکی از ضعف‌های این مجموعه در مقایسه با سری Battlefield شناخته شده و Activision تلاش زیادی برای جبران آن کرده.

به گزارش وی جی مگ، استودیو Treyarch در حال حاضر به دنبال استخدام Senior Core Technology Engineer برای کار روی نسخه جدید Call of Duty است. آنها توضیح داده‌اند که به دنبال فردی هستند که توانایی به وجود آوردن قابلیت‌های جدید در موتور گرافیکی را داشته باشد. مسئله‌ای که تقریبا تایید می‌کند، موتور گرافیکی Call of Duty 2018 ارتقا پیدا می‌کند.

هنوز هیچ چیز درباره نسخه جدید مجموعه محبوب Activision منتشر نشده اما بسیاری انتظار دارند که با توجه به مخاطب‌های چند میلیونی مجموعه Black Ops، احتمال ساخت Call of Duty Black Ops 4 در سال 2018 میلادی وجود دارد. این مسئله را نیز باید در نظر گرفت که EA امسال قسمت جدیدی از Battlefield را با همکاری DICE منتشر می‌کند. عنوانی که از همین حالا حرف‌های بسیاری درباره گرافیک واقع‌گرایانه آن وجود دارد.

موتور گرافیکی Call of Duty 2018 ارتقا پیدا می‌کند

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 5 =